FAN Courier a investit în 2022 nu mai puţin de 10 milioane de euro în reţeaua de lockere FANbox. Compania de curierat deţine în prezent 280 de lockere FANbox montate în București și în țară, iar obiectivul este ca, până în vara lui 2023, rețeaua să numere cel puțin 1.000 de echipamente instalate, deci o creștere de 4 ori față de anul acesta.
FAN Courier a declarat pentru revista Tranzit că derulează, de asemenea, un plan de digitalizare, care include un portofoliu de nouă programe, care, pe lângă iniţiative specifice de digitalizare, vor ajuta la dezvoltarea capabilităţilor digitale în FAN Courier. Printre acestea, se numără un program BI şi Analytics modern, unul de automatizare şi digitalizare a proceselor de business, precum şi un program de Machine Learning şi de optimizare a experienţei digitale a clientului. FAN Courier şi-a extins anul acesta HUB-urile operaționale deja existente și a dezvoltat unele noi, între care cel de la Cluj-Napoca, complet automatizat. În plus, a extins și automatizat complet HUB-ul de la Brașov și plănuieşte investiții în două centre noi de sortare la Sibiu și Iași. Toate acestea sunt investiții hibride, în extindere, digitalizare și automatizare, menite să ușureze munca curierilor și să scurteze timpii de așteptare pentru clienți.