Acestea sunt menite sa inlocuiasca vehicule mai vechi, astfel ca flota firmei timisorene se mentine la circa 500 de ansambluri, iar in viitorul apropiat se doreste continuarea procesului de intinerire a parcului si se va renunta la camioanele fabricate in 2004-2008.
Iveco a fost ales si de aceasta data pentru ca, asa cum arata Romeo Dunca, este un camion bun, competitiv, pe care il cunoaste de mult, si pentru ca este vorba de o relatie construita in timp.
Cele 30 de vehicule au cabina inalta, motor de 460 CP si absolut toate dotarile pentru confortul soferului, „pentru ca in prezent ei sunt componenta cea mai importanta in acest domeniu, deoarece sunt greu de gasit si greu de pastrat“, arata Romeo Dunca. „Dar noi nu avem probleme prea mari legate de fluctuatia de personal comparativ cu alte firme, deoarece ii platim bine si la timp, deci cei seriosi sunt multumiti sa lucreze aici si unii au mai mult de 10 ani de experienta la noi in firma.“
Finantarea camioanelor a fost oferita tot de Iveco – pentru semiremorci Dunca a apelat la o alta companie – solutia aleasa fiind inchirierea pe patru ani.
Dintre cele 30 de semiremorci Krone, 20 sunt Mega si 10 au inaltimea seii de cuplare normala, si toate sunt echipate cu sisteme de ancorare care permit transportul de anvelope – activitate pentru care firma timisoreana mai avea deja in flota circa 70 de unitati.