Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MOL lanseaza conceptul Fresh Corner in Romania

MOL Romania a inaugurat la Ploiesti (Blejoi) prima benzinarie in cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner. Compania va deschide 5 astfel de statii in cadrul proiectului pilot, in acest an.
Fresh Corner reprezinta punctul central al noului concept de magazin, care acorda o mai mare importanta produselor alimentare proaspete, cumparaturilor pentru acasa si sortimentelor de cafea.
Conform celor mai recente tendinte de pe piata si noii strategii pentru segmentul Retail, Grupul MOL a deschis prima statie Fresh Corner in Romania.
 

Avand o prezenta regionala, Grupul MOL a identificat noi moduri de a valoriza reteaua sa de benzinarii, definind o noua oferta relevanta pentru clientii sai, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete si o gama extinsa de cumparaturi pentru acasa, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului”, a declarat Lars Höglund, Vice-Presedinte Senior al al Grupului MOL, responsabil de segmentul Retail.
MOL Romania va deschide inca 4 statii in cadrul proiectului pilot in acest an, in Bucuresti si Sibiu. Compania intentioneaza sa innoiasca o parte a retelei de distributie in 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfactiei clientilor. “Fresh Corner este un concept regional, a carui implementare a fost precedata de studii aprofundate in mai multe tari. In Romania am organizat o serie de focus grupuri pentru selectia aromelor de cafea si a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atentie cum va fi integrata noua oferta de produse in obiceiurile de cumparaturi zilnice ale soferilor romani”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL Romania.
Unul dintre produsele principale ale Fresh Corner este cafeaua: un aparat inovator, cu autoservire si ecran tactil permite clientilor care doresc sa isi prepare singuri cafeaua sa aleaga dintre 26 de arome de cafea, proaspat macinata din boabe. Un barista poate prepara 23 de tipuri de cafea pentru drum si 16 tipuri de cafea care pot fi savurate in benzinarie.
Sandvisurile sunt pregatite pe loc iar produsele de patiserie si panificatie sunt proaspat coapte. Sortimentatia din magazin are un element de noutate fata de oricare alt distribuitor de carburanti din Romania: produse din gama cumparaturilor zilnice, la preturi competitive, adaptate necesitatilor de cumparare de zi cu zi ale clientilor. Aceasta gama include faina, zahar, orez, fasole, conserve – de carne si de peste, fructe, legume si produse semi-preparate.
Sectiunea de produse reci cuprinde lactate – lapte, iaurturi, kefir, oua si deserturi.
Fresh Corner include echipamente de ultima generatie cum ar fi aparatul de cafea pentru autoservire cu ecran tactil, aparatul pentru ceai si cele trei cuptoare (de panificatie, patiserie si cel rapid).

Articole similare

Ad