Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tarifele din Germania, cu 14,9% mai mari în T3 din 2022 față de T3 din 2021, nu acoperă scumpirile

Conform publicației Verkehrs Rundschau, care citează o analiză a asociației BGL, în al treilea trimestru din 2022 situația economică din Germania a fost din nou caracterizată de explozii de costuri. Asociația a încercat să intervieveze 398 de companii, iar 55,3% dintre ele au și acceptat să răspundă chestionarului, principala concluzie fiind că scumpirile au putut fi transferate doar parțial în prețurile de transport, chiar dacă Oficiul Federal de Statistică a raportat o creștere de 14,9% a tarifelor în trimestrul al treilea din 2022 față de perioada similară din 2021.

În aceste condiții, așteptările pentru finalul lui 2022 și începutul lui 2023 erau, pentru unele firme, mult mai pesimiste decât erau în trimestrul al treilea din 2021.

Comparativ cu trimestrul precedent, 13% din totalul companiilor chestionate și-au redus flota în trimestrul al treilea din 2022 și 4,5% au crescut-o. 14% dintre companii au înregistrat o scădere a vânzărilor față de trimestrul precedent, în timp ce 24% au crescut.

88% dintre companiile chestionate s-au confruntat cu creșterea costurilor totale și aproape fiecare a șasea companie s-a confruntat cu întârzieri de plată din partea clienților.

Pentru semestrul următor trimestrului analizat, 81% dintre manageri se așteptau să crească din nou costurile totale, față de 82% în trimestrul anterior, și 1,5% se așteptau ca ele să scadă.

Sondajul indică faptul că pentru transporturile din Germania, dintre toate trimestrele al treilea din ultimii opt ani, cel din 2022 a fost cel mai slab.

În ceea ce privește flota, aceasta a ajuns la a doua cea mai slabă valoare pentru un trimestru al treilea din ultimii 13 ani. 4,5% dintre managerii intervievați au crescut flota, față de 5% în trimestrul anterior, dar 13,5% au redus-o, mai mulți decât cei 10% din trimestrul anterior.

Articole similare

Ad