Este un rezultat la care s-a ajuns in numai trei ani de la inceperea productiei pentru aceasta gama din oferta Faymonville, iar Mario Faymonville, responsabil de produs, arata ca succesul se datoreaza puterii de convingere pe care a avut-o conceput care a stat la baza ei: calitate premium oferita standard, adica, mai exact, vehicule standardizate, cu echipamente simple, dar cu cel mai inalt nivel de calitate. Se pare ca acest concept se adapteaza foarte bine la cerintele actuale ale pietei, pentru ca firmele de transport au nevoie de solutii practice, adaptate conditiilor de folosire, dar in acelasi timp robuste si cu un raport foarte bun intre costuri si beneficii.
Vehiculul cu numarul 1.000 care a iesit de pe linia de productie este un MAX100 cu platforma joasa livrat companiei engleze Traffco, din Northamptonshire, un partener comercial oficial al MAX Trailers si al Faymonville, care a reusit sa faca din marca belgiana liderul de piata in Marea Britanie pe segmentul trailerelor agabaritice.
Reamintim ca din aceasta gama fac parte MAX100, un model care poate avea 3-5 axe, este disponibil si in varianta extensibila sau cu rampe si se adapteaza transportului in constructii si lucrari publice, MAX200, o platforma cu trei axe, disponibila si cu functie telescopica, MAX300, cu trei axe centrale si rampe, MAX400, o platforma cu patru axe pentru transport de componente de macarale si echipamente de mari dimensiuni, si MAX510, prin care producatorul ofera acum si un trailer jos.
Reteaua internationala care comercializeaza trailerele MAX include acum 35 de parteneri.