Calculand diferenta intre datoriile si creantele companiilor din Top 100 rezulta 33 de milioane de euro, cu doua milioane mai putin decat in anul fiscal 2013. Pe primul loc in topul datornicilor se afla Rail Cargo Logistics (fosta Express Interfracht, care si anul trecut se afla in fruntea topului), cu datorii de 7,8 milioane de euro. Tibbett Logistics se afla tot pe locul al doilea, cu datorii mai mari cu aproape jumatate de milion de euro decat anul trecut, ajungand la suma de aproape sapte milioane de euro.
Urmeaza Ekol International Logistics, care anul trecut ocupa locul al optulea, dar ale carei datorii au crescut cu circa un milion de euro. Pe locul al patrulea se afla Dietrich Honold Logistics, firma din cadrul grupului Dietrich (4,1 milioane de euro/5,4 milioane de euro), dar trebuie mentionat ca aceasta firma se afla pe locul al saselea in Top Active, cu 13,4 milioane de euro in active (fara a creste insa prea mult valoarea activelor fata de 2013, insa).
Pe locul al cincilea se situeaza Transalkim International Spedition Comisionar Vamal (companie care a fost cumparata de Quehenberger in 2014), cu o datorie de patru milioane de euro, apoi European Logistics, care a coborat pe locul al saselea de pe locul al treilea, reducandu-si datoriile cu doua milioane de euro, pana la 3,9 milioane de euro. Si Gebruder Weiss a reusit sa reduca mult datoriile, tot cu circa doua milioane de euro, pana la 3,7 milioane de euro.
Pe locul al optulea se afla Transmec RO care a urcat in top de pe locul 12, anul trecut, ca urmare a cresterii datoriilor cu 2,1 milioane de euro. Ultimele doua companii din top sunt WHS Logtrans si OTZ Central, companii din grupul OTZ, cu datorii de 3,1 respectiv 2,3 milioane de euro.
Cea mai mari crestere a datoriilor a fost inregistrata de OTZ Central, dar aceasta companie a si investit foarte mult in anul fiscal 2014.