Vanzarile se semiremorci au continuat sa creasca puternic in anul financiar 2014/2015 in Spania, Franta si Marea Britanie, ceea ce a compensat scaderea semnificativa din Rusia, iar Schmitz Cargobull a produs circa 44.000 de vehicule si a obtinut o cifra de afaceri de aproape 1,6 miliarde de euro.
Cererea a fost mare in special pentru noua generatie Genios si pentru celelalte produse prezentate in premiera la IAA 2014, dar reamintim ca, dupa un al doilea trimestru foarte bun in 2014, tensiunile politice au diminuat entuziasmul investitorilor, iar Rusia a reactionat la sanctiunile impuse de UE din cauza conflictului din Ucraina instituind embargo pentru importurile de alimente.
Astfel ca scaderea volumelor de transport, deprecierea puternica a rublei si criza financiara care a continuat in Europa au afectat segmentul logisticii in al doilea semestru din 2014, iar vanzarile de semiremorci s-au resimtit si ele. Pe de alta parte, in primul trimestru din 2015, cererea a crescut din nou si, desi Schmitz nu a atins cifra de afaceri pe care si-a propus-o, asa cum declara Ulrich Schümer, presedintele Consiliului de Conducere, macar s-a mentinut la nivelul anului anterior.
In ceea ce priveste noul an financiar, piata de transport a continuat sa-si revina in mule tari, iar Schmitz primise pana la finalul lui august comenzi pentru 22.000 de unitati, cu 10% mai multe decat in aceeasi perioada din anul anterior. O comanda uriasa, de 500 de unitati, primita de la un client maghiar cu ocazia Transport und Logistic, si semnalele pozitive primite din Polonia (unde vanzarile au crescut cu 25% fata de anul anterior) si Romania arata ca pietele din Europa Centrala isi revin. Numai in Rusia si Ucraina situatia ramane instabila.