Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Nissan, printre primii care testează camioanele electrice de mare tonaj

Doi producători importanți de camioane electrice de mare tonaj, Nikola și Kenworth vor furniza camioane care vor circula cu vehicule tradiționale de transport auto. Programul se desfășoară în colaborare cu partenerul logistic Avant-Garde Auto Logistics LLC, o companie de transport cu sediul în Smyrna, Tenn.

În prezent, Nissan folosește două astfel de camioane de mare tonaj, electrice pe baterii (BEV), clasa 8 pentru a livra vehicule noi din portul Los Angeles către dealerii din regiunea Los Angeles.

Mai mult, Nissan a colaborat cu actualul partener logistic Wallenius Wilhelmsen pentru instalarea unei stații de încărcare și a sprijini camioanele electrice, care operează în portul Los Angeles.

„Explorarea utilizării camioanelor BEV pentru livrarea de vehicule noi este o etapă importantă în călătoria noastră spre neutralitatea emisiilor de carbon în întreaga noastră activitate. Prin adoptarea acestei tehnologii, ne arătăm spiritul inovator și ne poziționăm pentru a ne atinge obiectivele pe termen lung în ceea ce privește transportul cu zero emisii de gaze de eșapament.”,

a declarat Chris Styles, vicepreședinte, Supply Chain Management, Nissan North America.

Primele livrări au fost la Downey Nissan din California și au inclus noul crossover complet electric Nissan, Ariya 2023. Ariya combină cele mai noi tehnologii Nissan cu un design de ultimă generație. De asemenea, crossover-ul oferă o opțiune pentru toată lumea, cu opt niveluri de echipare bine puse la punct. Versiunile Ariya cu tracțiune integrală FWD sunt puse la vânzare, urmând ca în această primăvară să fie livrate și versiunile cu tracțiune integrală e-4ORCE.

În urma testului, Nissan intenționează să achiziționeze mai multe camioane în zona Los Angeles, fiind unul dintre primii producători de automobile, care utilizează deja camioanele de mare tonaj complet electrice pentru a transporta vehicule noi la dealeri. Pe lângă lansarea vehiculelor electrice pentru a aduce mobilitatea electrică accesibilă tuturor, Nissan caută oportunități de reducere a emisiilor și din alte părți ale activității sale. Ca parte a planului Ambition 2030, compania își propune ca obiectiv, un procent de 40% din vânzările sale din SUA pentru camioane electrice până în 2030.

Articole similare

Ad