Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kogel a livrat 72 de semiremorci catre Ford

Vehiculele vor fi folosite mai ales pentru aprovizionarea uzinei Ford Werke si pentru transportul in Europa al pieselor de schimb auto livrate just-in-time.
Dintre acestea, 52 sunt mega, pentru optimizarea inaltimii carora Kogel a folosit o combinatie inteligenta de anvelope si un gat de lebada redus de la 90 la 55 mm, fara a afecta stabilitatea. Greutatea proprie a acestora este de 6,5 t, iar incarcarea/descarcarea containerelor in care se transporta componentele auto, care se aseaza cate trei pe inaltime, se face mai usor datorita acoperisului cu comanda mecanica si hidraulica inclus in standard.
 

Celelalte 20 de unitati sunt semiremorci cu prelata standard Kogel Cargo, cu acoperis mai usor de operat si cu greutate proprie de circa 6.000 kg fara echipamente.
Toate cele 72 de semiremorci sunt dotate complet, se adapteaza transportului maritim si cu feribotul, iar pentru ancorarea marfurilor sunt disponibile patru perechi de inele pentru sarcini mari si o placa de frictiune deschisa de 8 mm grosime, plus alte 13 perechi de inele care asigura fixarea incarcaturii pe cadrul exterior. Noua dintre inelele de ancorare de la modelele mega si toate la Cargo sunt ranforsate pentru a rezista la o forta de tractiune de 4.000 kg fiecare. In pus, semiremorcile sunt echipate cu un semnal de avertizare sonora la mersul cu spatele, pentru a nu exista accidente la andocare, iar pentru a se evita depasirea greutatii pe axa toate semiremorcile cumparate de Ford sunt echipate cu sistem de reglare a ampatamentului care foloseste EBS-ul pentru a masura incarcarea pe axa si ridica automat ultima axa a semiremorcii daca vehiculul nu este incarcat complet sau daca va fi incarcat doar partial, si astfel o parte din marfa se deplaseaza automat spre primele doua axe.

Articole similare

Ad