Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

CeMAT va avea un spatiu nou special dedicat pentru macarale si echipamente de ridicare

Producatorii de macarale si sisteme pentru macarale trebuie sa se plieze provocarilor noului mediu de lucru, iar evenimentul CeMAT (31 mai – 3 iunie) va prezenta cele mai noi productii in noul spatiu „Cranes&Lifting Equipmkent Pavilion“ in Hala 27. „Oferim o platforma excelenta aici pentru ca cei din aceasta industrie sa – si prezinte relizarile intr – un mediu dinamic. Producatorii de macarale si echipamente de ridicare vor arata vizitatorilor cum produsele lor pot fi integrate in viitoarele retele logistice.“, a spus Wolfgang Pech, Senior Vice – President at Deutsche Messe.
 

Ca si in alte multe sectoare de activitate, tendinta din industria de macarale este de a se indrepta foarte mult catre sisteme inteligente. Iar integrarea proceselor individuale intr – un singur pachet operational este o dezvoltare imbratisata tot mai mult de producatorii de macarale, asa cum a explicat Thomas Kraus, support Center director la Stahl CraneSystems GmbH. Sistemul de control al macaralelor prin tableta sau alte gadgeturi inteligente, colectarea si procesul de analiza a datelor vor deveni, potrivit acestuia, proceduri standard in industrie. Punctul acestuia de vedere este impartasit si de Wilfried Neuhaus – Galladé, managing member a VDMA’s Association for Materials Handling and Intralogistics. „Pentru a beneficia din plin de noua tehnologie, afacerea noastra trebuie sa faca fata multor provocari. Pentru multe companii, cea mai mare problema o reprezinta costurile ridicate pentru investitii si faptul ca nu stiu foarte clar care vor fi beneficiile in urma acestora. Securitatea IT inca ingrijoreaza multi factori de decizie, ca si absenta unor standarde tehnice definitive“, a explicat Wilfried Neuhaus – Galladé. Acesta a insistat, insa, asupra faptului ca industria macaralelor trebuie si va face fata provocarilor. In plus, este sigur ca solutiile personalizate vor fi mult mai predominante pe viitor, atat in ce priveste partea de productie, cat si complexitatea sistemului, ceea ce va presupune si o documentare extinsa. Iar cu cat sistemul va fi mai complex, cu atat mai importante vor deveni serviciile post – vanzare oferite de producatori pentru a asigura o productivitate fara probleme in conditii de operare continua.

Articole similare

Ad