Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

bus

Jumătate din livrările de autobuze noi, „made in...
Livrările de autobuze și autocare noi din perioada ianuarie-martie 2024 le-au depășit cu aproape 39% pe cele din primul trimestru al anului trecut, ajungând la 254 de unități....
Citește mai mult
Ad
Toți banii pe electrificare
Ora exactă în transportul public s-a dat la începutul lui iunie la Barcelona, cu prilejul congresului UITP. Toată industria fierbe în...
Electrificare, digitalizare și integrare
Societatea de Transport...
Micul Lion’s City 10 E face față celor mai mari provocări
Lion’s City 10 E este cel mai...
Se preconizează o scurtă prelungire la interjudețean
Licențele de trasee interjudețene vor expira pe 30 iunie 2023....
eCitaro și Intouro K Hybrid: eficiență și confort
Autobuzul electric eCitaro și...
Reducerea vârstei de obținere a permisului profesionist, o oportunitate
În ultimul an au fost obținute...
„Ai fi sau a nu fi? Aceasta este întrebarea.”
Proiectul de modificare a OG 27/2011, prin care se dorește...
Monitorizarea vehiculelor crește nu doar siguranța, ci și încasările
Numeroase accidente în care sunt...
Achizițiile de vehicule continuă într-un ritm alert
După ce 2022 s-a încheiat cu...
Emisii uriașe de CO2 generate de așteptarea vehiculelor la...
Amânarea aderării României și...
Reducerea emisiilor nu poate fi pusă doar în cârca transportatorilor
Discutăm de mulți ani despre faptul că țara noastră a ajuns...
Liberalizarea, mai incertă ca oricând
Proiectul de lege privind liberalizarea...
Stil, funcționalitate și siguranță în transportul interurban
La scurt timp după premiera...
Se face lobby pentru liberalizare
În timp ce specialiștii din Ministerul Transporturilor, împreună cu reprezentanții asociațiilor patronale, au gândit un proiect de...
Aproape jumătate din trasee rămân descoperite. Ce e de făcut?
Transportul județean merge în...
Legislația este contradictorie, deci, cine plătește?
Transportul gratuit al elevilor...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 60

Revista Transport Persoane

Ad