Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

EDITORIAL

Județeanul se duce de râpă
Prima licitație de trasee județene –...
Premium
ANAF pune pe „hold” controalele pe diurnă
Organizarea bună a...
Premium
Paleții sau pierderea asumată pentru distribuitori
Spre deosebire de modul de lucru...
Premium
Călătorii care trec la autoturisme vor reveni cu greu la autobuze
În timp ce statele occidentale...
Premium
ANAF trebuie să recunoască nulitatea inspecțiilor fiscale pe diurnă
După cinci ședințe care au...
Premium
MDLPA și-a luat mâna de pe transportul județean
Ministerul Dezvoltării,...
Premium
De ce nu avem grup de lucru cu ANAF?
Au trecut mai bine de 5 săptămâni de când...
Premium
ANAF face pauză în controalele legate de diurnă
După așteptări îndelungi ca...
Premium
Logistica urbană prinde avânt. Inovația, cuvântul de ordine.
Devine tot mai clar faptul că...
Premium
Șoferii Uber sunt lucrători, nu antreprenori
Curtea Supremă de Justiție din Marea Britanie a decis că...
Premium
Germania își va putea amenda producătorii pentru încălcarea drepturilor...
Dacă ați admirat vreodată o...
Premium
Studiile de impact ale CE, interpretate diferit în vest față de est
După îndelungi așteptări, CE...
Premium
Operatorii așteaptă ajutor financiar din partea statului
Companiile de transport persoane au ajuns la fundul sacului, din...
Birocratizarea scumpește transportul
Dispariția granițelor a fost un pas uriaș pentru circulația mărfurilor în Uniunea Europeană. Aproape că nimeni nu mai știe cum a fost...
2020 breaks the traditional development rythm of the logistics players
After we witnessed the fall of comunism, the development of the...
Statul contra stat
S-a încheiat un an greu, în care ne-am luptat...
Curtea de Justiție tranșează recalificarea diurnelor
După un an în care ANAF a...
Transportul de persoane încotro?
După optimismul cu care a fost reluată...
1 2 3 4 5 6 8