Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

tranzit cuprins aprilie 2019


EDITORIAL
Diurna, miezul discordiei Est-Vest  


 


Reglementari
Codul muncii: Noutati legate de evidenta timpului de lucru si modalitatea de plata  


 


Piata
Echipari de varf, “impachetate” in servicii “all inclusive”  


 


Lansare
MB eActros: 10 camioane electrice, in teste la clienti  
Programul “Rabla” 2018: Prime pentru casarea utilitarelor usoare

 


Intermodal
Ekol vrea sa investeasca in portul Constanta  
Routier European Transport: Primul tren romanesc Oradea-Germania  


 


Control
Truck&Bus continua si in 2018  


 


Analiza
Clio Group: Pasiune pentru calitate in transport si constructii  


 


Ancheta
Burse de transport: Se mai pot face multe pentru cresterea sigurantei tranzactiilor  


 


Eveniment
RoadStars Trophy powered by Mercedes-Benz Trucks:  


 


Combustibili alternativi
Romania este inca dominata de solutiile clasice  


 


Flash
Doar 5% din solicitarile primite de ITM de la alte state UE au vizat transportatorii  
Doar 1,25% dintre someri aleg sa lucreze in transporturi!  
Exporturile raman in continuare la pamant  
Primele camioane din noua editie limitata MAN livrate in Romania  
De la 1 iulie, Danemarca interzice stationarea camioanelor mai mult de 25 de ore  
Declararea incidentelor este un serviciu oferit transportatorilor, nu o penalizare pentru clientii lor  
Numerosi transportatori continua sa lucreze cu firme care intarzie plata  
Multi transportatori nu dau atentie scorului  
Transparenta este o posibilitate, nu o obligatie  


 

Suplimente

Edițiile trecute