Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

tranzit cuprins februarie 2020

Revista poate fi descărcată doar de către abonații Tranzit. Abonează-te acum!

sau

 

EDITORIAL
Exista viata si dupa Pachetul Mobilitate I

 

CEMT 2020
Mai putine firme admise, pentru o utilizare responsabila si eficienta

 

TERMENE DE PLATA
In continuare o problema, dar nu mai mare decat in 2018

 

AUTOMOTIVE
Transporturi mai putine, costuri mai mari

 

Camioane
MHS Truck & Bus: MAN Importer of the year 2019 in Europa de Sud-Est
Europa cere emisii zero. Producatorii se conformeaza.
Volvo Unlimited Edition: Posibilitati nelimitate la un pret special

 

CONFERINTA HyperLog
Uber Freight isi continua expansiunea in Europa

 

Statistici DRPCIV
Piata de vehicule grele noi, cu peste 10% sub nivelul din 2018

 

LEGISLATIE
Conditii mai restrictive pentru scutirea de TVA la livrarea intracomunitara de bunuri

 

ANIMALE VII Premium Porc Group
Avantajele aduse de un mix de transport pentru un producator: flota proprie si subcontractori

 

AFTER MARKET Renault Trucks Start & Drive Excellence PREDICT
Durata de imobilizare a camioanelor se reduce semnificativ

 

ANCHETA SERVICE
Mingea e acum in curtea unitatilor specializate

 

DAKAR
Andrey Karginov castiga al 17-lea titlu din istorie pentru Kamaz

 

FLASH
Danemarca impune noi reguli pentru combaterea cabotajului si a dumpingului social
In Italia, transportul de marfa a stagnat in 2019
Norvegia suspenda activitatile companiei letoniene Kreiss pe intreg teritoriul tarii
Iveco a livrat 5 vehicule propulsate cu biometan pentru Lidl, in Italia
Au inceput examinarile in limba engleza pentru CPC
Doua firme est-europene au primit condamnari in Belgia pentru dumping social

 

Suplimente

Edițiile trecute