Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
foodpanda, cea mai mare platforma de food ordering din Romania, anunta ca a inceput din aceasta saptamana un parteneriat cu Inmedio, lider national pe segmentul news & convenience, parte din portofoliul Lagardère Travel Retail Romania.
Astfel, utilizatorii foodpanda vor putea comanda direct din sectiunea Shops a platformei, alegand din cele peste 165 de produse comercializate de Inmedio, din categorii precum: snacks, sucuri si apa, presa, tutun si accesorii pentru tabac, carti si jocuri. 
In prima etapa, serviciul de livrare prin foodpanda a comenzilor Inmedio va fi disponibil doar in Bucuresti, pentru zece locatii ale lantului de magazine situate in: Opera Center, Carrefour Feeria, Auchan Militari, Cotroceni Park, Carrefour Mega Mall, Cora Sun Plaza, Liberty Center, Pasaj Universitate, Auchan Crangasi si Promenada. Potrivit reprezentantilor foodpanda, serviciul acopera aprox. 60% din suprafata Bucurestiului, iar livrarea se face pe o raza de trei kilometri in zona fiecarei locatii Inmedio partenere. Flota de livratori foodpanda va livra produsele, in medie, in 30 de minute de la momentul plasarii comenzii in aplicatie. 
Clientii vor putea efectua comenzi incepand cu ora 10:00 si pana la finalul programului de lucru aferent magazinului Inmedio, acesta fiind variabil de la o locatie la alta. Valoarea minima a unei comenzi este de 19 lei, iar taxa de livrare porneste de la 0.99 lei si variaza in functie de distanta. 
Compania are in plan sa lanseze in perioada urmatoare un parteneriat si cu 1 Minute, lantul de restaurante de tip quick service, aflat tot in portofoliul Lagardère Travel Retail Romania, care se adreseaza cu preponderenta segmentului corporate. Astfel, utilizatorii isi vor putea comanda produsele dorite direct din aplicatie, avand optiunea de livrare la adresa sau de ridicare personala a comenzii de la cel mai apropiat restaurant 1 Minute, in drumul lor spre birou. 
„Prin parteneriatul cu lantul de magazine Inmedio ne propunem sa extindem serviciile foodpanda si pe alte verticale de business, astfel incat utilizatorii nostri sa poata regasi in platforma lor preferata noi game de produse precum reviste, carti, jocuri, gustari rapide si multe altele, evitand astfel un drum in plus pentru a le achizitiona. In prima etapa, parteneriatul va fi operational doar in Bucuresti, pentru zece locatii Inmedio. Urmatorul pas pe care ni-l propunem este acordul cu reteaua de restaurante quick service 1 Minute, prin care consumatorii sa-si poata comanda, de exemplu, o cafea si un sandvis proaspat, pe care sa le poata ridica in drum spre birou de la cel mai apropiat restaurant, fara a mai astepta prepararea sau ambalarea lor”, a declarat Andreea Petrisor, Managing Director foodpanda Romania.