Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Conform unui articol publicat de Upply, marii expeditori internaționali de mărfuri au beneficiat și ei în primul semestru din 2022 de tarifele mai ridicate de transport maritim, după cum reiese din veniturile lor pe acest segment și din creșterea profiturilor.

Kuehne + Nagel, cu o cifră de afaceri în acest domeniu de 11.536 de milioane de dolari (cu 74,8% mai mare decât în primul semestru din 2021), un profit net/TEU de 941 de dolari (+86%) și un volum de 2,162 de milioane de TEU (-3,4%), rămâne lider de piață detașat la transport maritim, dar DSV și DHL Global Forwarding au un impact din ce în ce mai important asupra expedițiilor maritime de mărfuri, datorită operațiunilor lor recente de creștere prin achiziții de companii.

DSV își datorează creșterea semnificativă a volumelor achiziționării diviziei Agility’s Global Integrated Logistics (GIL), inclusă în rezultatele consolidate din august 2021. Excluzând impactul acestei achiziții, volumele au scăzut cu 6%, astfel încât compania a ajuns la venituri de 6.194 de milioane de dolari (+102,4% față de 2021), volume de 1,359 de milioane de TEU (+17,7%) și profit net/TEU de 878 de dolari.

DHL a beneficiat de achiziția Hillebrand, care îi crește veniturile cu 112% față de primul semestru din 2021, până la 6.114 milioane de dolari. Fără această tranzacție creșterea ar fi fost de 85,9%. În plus, integrarea Hillebrand i-a permis o creștere a volumelor cu 5,9%, până la 1,642 de milioane de TEU, altfel ar fi avut o scădere cu 0,6%.