Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Carosierul britanic Alexander Dennis a anunțat că va continua dezvoltarea tehnologiei pentru autobuze autonome în proiectul CAVForth2, condus de Fusion Processing Ltd și susținut de guvernul Regatului Unit.

CAVForth2 este finanțat în comun de Centrul pentru Vehicule Conectate și Autonome al Guvernului Regatului Unit și de partenerii de proiect Fusion Processing Ltd, Stagecoach, Alexander Dennis, Edinburgh Napier University și Universitatea de Vest a Angliei.

Prin acest proiect, Stagecoach, cel mai mare operator de autobuze din Marea Britanie, va extinde traseul de 14 mile al serviciului de autobuz autonom CAVForth existent. Secțiunea suplimentară de 5 mile a traseului va lua în considerare scenarii mai complexe de conducere autonomă pe drumurile aglomerate din categoria A și B, amestecându-se cu traficul din centrul orașului.

CAVForth2 va utiliza o versiune autonomă a autobuzului electric Enviro100EV de ultimă generație de la Alexander Dennis, care va fi echipat cu sistem CAVStar® ADS furnizat de Fusionsenzori radar, LiDAR și unități de procesare a inteligenței artificiale. Vehiculul va funcționa alături de 5 autobuze autonome existente Alexander Dennis Enviro200AV din proiectul original CAVForth.

Conducerea automată oferă avantaje potențiale față de autobuzele conduse manual în ceea ce privește economiile de combustibil, întrucât poate exista o variație de 20% a consumului între diferiți șoferi. Plus, se reduce uzura frânelor și anvelopelor.
Fusion Processing va programa sistemul automat de acționare, pentru a se potrivi cu cel mai bun șofer, optimizând accelerația astfel încât să fie lină și eficientă. Sistemul Fusion monitorizează, de asemenea, semafoarele și ajustează viteza vehiculului pentru a se asigura că acestea ajung pe verde, reducând și mai mult uzura anvelopelor și a frânei.

Șoferi experimentați de la Stagecoach vor acționa ca șoferi de siguranță și vor monitoriza funcționarea sistemul autonom.