Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

75% dintre retailerii online din țara noastră își propun ca principal obiectiv de business extinderea gamelor de produse, pe fondul inflației ridicate, pentru a răspunde nevoilor consumatorilor și a satisface dorința pentru diversitate a clienților, potrivit unei analize realizate de Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital de pe piața locală.

Pentru a obține o creștere în business și pentru a ține pasul cu tendințele pieței, 10% dintre companiile din industria de ecommerce intenționează să investească în automatizarea anumitor procese de afaceri, 7% să își majoreze cota de piață, iar 7% să își optimizeze strategiile și bugetele de promovare până la sfârșitul anului.

De asemenea, potrivit analizei realizate de Limitless Agency, retailerii online raportează mai multe provocări principale la nivel de business, printre care 30% semnalează scăderea numărului de comenzi și vânzări slabe, 20% – concurența ridicată, 16% – problemele cu stocurile și furnizorii, 11% – imprevizibilitatea și 8% creșterea cheltuielilor.

Mai mult, 40% dintre retailerii online consideră că piața de ecommerce se confruntă, în special, cu creșterea concurenței externe și cu o piață suprasaturată, precum și cu practici neloiale, probleme cu livrările de comenzi și un deficit de personal calificat.

Conform analizei, 35% dintre jucătorii de pe piața de ecommerce sunt preocupați de inflația ridicată, 20% de impredictibilitatea în afaceri, 15% de creșterea impozitelor, tot astfel și 15% de instabilitatea fiscală, iar 10% de asigurarea cashflow-ului.

Cu toate acestea, piața de ecommerce din România se află pe un trend ascendent, românii făcând achiziții online în valoare de peste 180 de milioane de euro în primul trimestru, în timp ce consumul privat a crescut rapid cu 7,3% în martie 2023, determinat de creșterea vânzărilor de îmbrăcăminte și încălțăminte, precum și de produse alimentare, potrivit datelor agenției Limitless Agency.

„Pe o piață care crește într-un ritm accelerat, cum este cea de ecommerce, investițiile continue în dezvoltarea propriului magazin online trebuie să fie preocuparea principală a oricărui antreprenor. Într-un context în care și concurența este tot mai strânsă, iar consumatorii sunt tot mai exigenți, pe lângă diversificarea gamei de produse și implementarea unor automatizări care să simplifice procesul de lucru, retailerii online investesc tot mai mult în campanii de promovare online, în special Google Shopping Ads, Display Ads, Search Ads, dar și Facebook Ads. La Limitless folosim tehnologii avansate pentru promovarea produselor, cu o rată de conversie ridicată și o creștere rapidă a vânzărilor și a profitului clienților.”,

a declarat Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.