Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul model aduce provocări suplimentare pentru pneuri. Vorbim despre un monopost care are, în premieră, ambele punți motorizate. Pe puntea spate avem un motor electric de 350 kWh/470 CP, iar pe puntea față avem un motor electric de 250 kWh/335 CP. Pentru regenerare vor fi folosite ambele motoare, rezultând o capacitate de regenerare de 600 kWh. Vechiul monopost avea o putere regenerativă de 250 kWh. Peste 40% din energia utilizată în cursă va proveni din regenerare, iar o altă premieră, monopostul nu va mai avea sistem de frânare hidraulic pe puntea spate.

Un alt detaliu de care au trebuit să țină cont inginerii Hankook: în ceea ce privește și cel mai rapid monopost electric din istorie, viteza maximă fiind de 322 km/h. Vechea generație ajungea doar la 280 km/h. Deci, provocări diferite pentru Hankook, la viteze mai mari.

Provocarea de a realiza o singură anvelopă care să corespundă nevoilor piloților, indiferent de condițiile de rulare. Aproape 30% din compoziția noului pneu de competiție este reprezentată de materiale reciclate. Ca parte a programului de sustenabilitate asumat de Hankook, după fiecare etapă, pneurile utilizate vor fi reciclate de producător.

„Cu trei ani în urmă, noi, cei de la Hankook, am decis să devenim partener tehnic oficial și furnizor de anvelope a ceea ce este, fără îndoială, cea mai progresivă, modernă și durabilă serie de curse din lume. Filosofia mărcii Hankook și orientarea noastră strategică către un viitor din ce în ce mai durabil reflectă, de asemenea, spiritul și ADN-ul Formulei E. Împreună, vom avansa și vom influența semnificativ dezvoltarea sportului cu motor în următorii ani”, a declarat Sooil Lee, Președinte și CEO Hankook Tire & Technology.

CEO Formula E, Jamie Reigle: „Suntem încântați să urăm bun venit Hankook în ABB FIA Formula E World Championship. Suntem mândri să colaborăm cu un jucător global recunoscut ca un producător de anvelope de top care trăiește și respiră sportul cu motor ca un aspect fundamental al filozofiei sale. Vasta experiență cu echipe de curse pe circuite din întreaga lume, inovația sa și angajamentul față de sustenabilitate îl fac o potrivire perfectă pentru campionat și noua noastră mașină Gen3.”

Gama Hankook iON este poziționată de producător în zona premium, urmând ca în curând să fie lansată și anvelopa all season Hankook iON evo AS. 

Rareori o anvelopă a strălucit ca noua anvelopă de curse de Formula E de la Hankook. În cadrul unui eveniment desfășurat în Lumile de cristal Swarovski din Austria, producătorul de anvelope premium a prezentat oficial noua anvelopă de curse Hankook iON, recent dezvoltată, invitaților și reprezentanților Formulei E, precum și presei internaționale. Cea mai mare atracție a fost un exemplar al noii anvelope împodobit cu cristale. Din sezonul următor, Hankook va fi noul partener tehnic și furnizor oficial de pneuri al Campionatului Mondial ABB FIA Formula E.  

Hankook va deveni Partener Prezent al inițiativei FIA Girls on Track și va găzdui programul anul viitor în locațiile de cursă Mexico City, Diriyah, São Paulo și Jakarta. Participarea virtuală va fi, de asemenea, posibilă pentru prima dată. Hankook își va prezenta implicarea pentru sustenabilitate socială și diversitate de gen alături de partenerii actuali ABB și FIA.

Programul pentru sezonul 9 va include și mai multe ateliere de lucru și informații din culise pentru fete și tinere cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani. Toate cursele vor prezenta un accent mai puternic pe educație, discuții despre planificarea carierei și colectarea de experiență practică în motorsport. Pe lângă cele aproximativ 100 de participante la circuitele din Mexico City, Diriyah, São Paulo și Jakarta, programul va oferi pentru prima dată și întâlniri virtuale. Acestea le vor permite fetelor din întreaga lume să aibă acces la experiența unor femei inspirate din întregul campionat, inclusiv a echipelor și partenerilor.

Evenimentul de o zi are scopul de a le prezenta fetelor farmecul sporturilor cu motor și de a le arăta oportunitățile de carieră interesante pe care le poate oferi această industrie. În prezent, de exemplu, doar 1,5 % din toate permisele de conducere sunt deținute de femei.

Manfred Sandbichler, directorul Hankook Motorsport Europe: „Hankook se angajează pe deplin să sprijine programul FIA Girls on Track pentru sezonul următor. Suntem încântați să ne putem adăuga know-how-ul nostru la programul destinat tinerelor femei cu vârste cuprinse între 12 și 18 ani, care a fost lansat în 2019. Prin subiectul anvelopelor, prezentăm un alt aspect al sportului cu motor profesionist. Echipa Hankook dorește să se folosească de implicarea noastră în Formula E pentru a le oferi tinerilor o perspectivă fascinantă asupra a ceea ce se întâmplă în culisele sporturilor cu motor.

Julia Palle, directorul de sustenabilitate al Formulei E: „Suntem încântați să facem echipă cu partenerul nostru tehnic Hankook pentru a oferi o experiență extinsă și mai imersivă pentru tinerele fete care sunt interesate să exploreze oportunitățile unui viitor în lumea sporturilor cu motor și a Formulei E. Există femei care lucrează astăzi în paddock-ul campionatului și care au participat în trecut la atelierele FIA Girls on Track, ceea ce subliniază potențialul pozitiv și chiar de schimbare a vieții pe care îl are acest program. Prin lansarea programului și în mod virtual, vom implica mult mai multe fete care ar putea avea o viitoare carieră în motorsport și vom contribui la accelerarea diversității de gen în industrie.”

Deborah Mayer, președinta Comisiei FIA pentru femei în motorsport: „Prin colaborarea dintre Comisia FIA Women In Motorsport și Formula E, am permis ca mii de femei tinere din întreaga lume să descopere sporturile cu motor. Programul FIA Girls On Track a reprezentat pentru unele dintre ele punctul de plecare pentru o carieră în motorsport. Pentru altele, este o imagine a numeroaselor roluri pe care le pot juca dincolo de cabina de pilotaj. Aș dori să le mulțumesc celor de la Hankook pentru sprijinul lor, care va spori și mai mult calitatea și vizibilitatea programului nostru. Extinderea acestuia cu sesiuni virtuale este, de asemenea, un pas spre obiectivul nostru de a ne implica cu cât mai multe fete din întreaga lume.”

Aflat în cel de-al cincilea an, FIA Girls on Track a găzduit până acum 1.800 de tinere femei la 11 curse de Formula E și în șase locații diferite, unde au participat la discuții despre carieră, la curse de karting și la un atelier media, aflând mai multe despre tehnologia de ultimă generație care este dezvoltată în prezent de către parteneri și echipe. Noua anvelopă a fost dezvoltată în strânsă colaborare cu seria de curse și, în special, ține cont de abordarea sustenabilității în Formula E și de viitorul e-mobilității, fără a neglija performanța în motorsport. Aproximativ 30% din noua anvelopă, creată special pentru cea de-a treia generație de mașini de Formula E, este realizată din materiale sustenabile. Echipele dispun în prezent de o variantă a anvelopei care poate fi utilizată atât în condiții de carosabil uscat, cât și umed, pentru a economisi și mai mult resurse. În plus, durabilitatea îndelungată a anvelopei reprezintă, de asemenea, un pas de pionierat. După fiecare weekend de cursă, toate seturile de anvelope Hankook vor fi complet reciclate.