Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Hankook își extinde gama de off-road pentru SUV-uri cu Dynapro MT2. Cu identificatorul POR (Professional Off-Road) pe peretele lateral, cel mai recent membru al familiei Dynapro a fost dezvoltat având în vedere capabilități extreme de off-road. Denumirea „MT” a anvelopei provine de la englezescul mud terrain (teren noroios) dintr-un motiv întemeiat. S-a utilizat software de simulare 3D în dezvoltarea designului benzii de rulare Terrain Strike a modelului Dynapro MT2, pentru a oferi un model agresiv, cu spații generoase. Ca rezultat, a fost optimizată tracțiunea anvelopei pe noroi, praf, stâncă, nisip și pietriș.

Noua tehnologie Hankook face anvelopa și mai robustă decât predecesorul său, Dynapro MT, făcând-o să pară ca turnată dintr-o singură matriță, fără lipire. Banda de rulare împreună cu noile taloane de protecție a pereților laterali funcționează atât pentru a oferi margini cu aderență îmbunătățită atunci când anvelopa se târăște peste pietre, cât și o construcție suplimentară de cauciuc pentru a proteja împotriva perforațiilor. Blocurile de rulare interblocate care se extind spre centrul peretelui lateral ajută la minimizarea daunelor aduse umărului anvelopei cauzate de abraziunile din teren, crescând în același timp rigiditatea și tracțiunea generală. 

„Suntem încântați să oferim pasionaților de off-road o anvelopă special concepută pentru a rezista la cel mai dificil teren, funcționând în același timp bine și pe drumurile obișnuite”, spune Sanghoon Lee, președinte, Hankook Tire Europe. Blocurile de umăr în formă de V care se împletesc perfect cu terenul sporesc și mai mult tracțiunea ridicată a lui Dynrapro MT2 în condiții extreme. Canelurile transversale cu auto-curățare, cu ejectoare de piatră integrate, ajută la curățarea eficientă a benzii de rulare de reziduuri pentru a crește aderența și a proteja împotriva găuririi și perforației din cauza pietrei.

Conținutul de cauciuc natural din compusul pentru anvelope al Dynapro MT2 nu doar că este produs în mod durabil, ci crește și elasticitatea compusului din cauciuc. Acest lucru permite ca banda de rulare să se adapteze mai bine la neregularități mici și oferă o aderență maximă, reducând în același timp susceptibilitatea de rupere și tăieturi. Datorită densității ridicate la suprafață, materialele de umplutură utilizate cresc și proprietățile vâsco-elastice ale compusului din cauciuc și îmbunătățesc aderența pe teren accidentat, precum și pe drumuri standard. Combinația dintre designul benzii de rulare și compusul din care este fabricată reduce zgomotul de rulare pe șosea, oferind o experiență mai liniștită și mai confortabilă.

Construcția carcasei deosebit de robuste asigură stabilitate și precizie off-road, precum și o experiență de confort în condusul pe asfalt.  Sârma pentru talon fără sudură, de înaltă performanță ajută la menținerea anvelopei în siguranță pe jantă chiar și atunci când conduceți pe teren dificil, cu presiuni mai scăzute în anvelope.

Cea mai recentă noutate în linia de produse Dynapro este disponibilă pe piața europeană în peste 19 dimensiuni, unele dintre acestea folosind popularul înscris cu litere albe “Dynapro” pe peretele lateral. Cea mai recentă noutate în linia de produse Dynapro este disponibilă pe piața europeană în peste 19 dimensiuni, unele dintre acestea folosind popularul înscris cu litere albe “Dynapro” pe peretele lateral și toate având identificatorul POR pe peretele lateral. POR vine de la Professional Off-Road (off-road profesionist). Aceste anvelope sunt special concepute pentru teren accidentat și au un statut special, deoarece nu se încadrează în obligația etichetei UE. De asemenea, pot fi conduse iarna în țările în care anvelopele de iarnă sunt obligatorii, deși nu poartă simbolul 3PMSF. Dynapro MT2 include marcajul M + S pe peretele lateral.

Dimensiuni (metrice) specific europene: de la 15 la 17 inch, cu lățimi ale benzii de rulare de la 215 la 315 mm în raporturi de format de la 85 la 70, toate în clasa de viteza Q. Dimensiuni specifice SUA: Diametre de anvelopă de la 28 la 35 inch cu lățimea benzii de rulare cuprinsă între 8,50 și 12,50 inch pentru diametre ale jantei de la 15 la 20 inch, toate în clasa de viteză Q.