Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Evenimentul a avut loc la noul sediu central al companiei din Hanovra și a inclus și prezentări ale soluțiilor digitale și serviciilor de consultanță care ajută flotele să scadă consumul de combustibil și emisiile de CO2 – deoarece sustenabilitatea este un factor din ce în ce mai important atât pentru anvelopele de primă echipare, cât și pentru cele destinate înlocuirii.

Noua gamă Conti Eco Gen 5 îndeplinește cerințele UE referitoare la clasificarea modelelor destinate flotelor de transport și este disponibilă deja în multe țări din regiunea EMEA, pentru axele directoare și motoare, cu dimensiunile 315/70 R 22.5 Conti Eco HS 5, 315/80 R 22.5 Conti Eco HS 5, 385/55 R 22.5 Conti Eco HS 5, 385/65 R 22.5 Conti Eco HS 5, 315/70 R 22.5 Conti Eco HD 5 și 315/80 R 22.5 Conti Eco HD 5.

Anvelopele se pretează atât la transport regional, cât și la transport pe distanțe lungi, deoarece departamentele de cercetare și dezvoltare ale Continental au reușit să atingă două obiective contradictorii: optimizarea rezistenței la rulare și creșterea randamentului kilometric, datorită unor compuși speciali de cauciuc.

Prin această nouă generație, a cincea, Continental își reduce numărul de game de anvelope pentru camioane, deoarece ea se bazează pe predecesoarele Conti EcoPlus Gen3+ pentru transport pe distanțe lungi și Conti EcoRegional Gen3+ pentru transport regional, ale căror calități le reunește și chiar le optimizează. La dezvoltarea noii game de anvelope se lucrează de câțiva ani și între timp s-au făcut și numeroase teste, astfel încât să le ofere clienților produsul potrivit, așa cum promit reprezentanții Continental. Adică să ajute posesorii de flote să facă față cu bine creșterii costurilor operaționale și cu personalul, care reprezintă acum principalele provocări din activitatea lor, așa cum reiese și dintr-un studiu recent realizat de Boston Consulting pentru Asociația Europeană a Furnizorilor din Automotive (CLEPA), care spune că principalul factor de decizie în achiziția de anvelope îl constituie în continuare costul total de proprietate, dar că sustenabilitatea câștigă și ea tot mai mult teren.

Continental a lansat, pe circuitul Monteblanco, de lângă Sevilla, noua sa generație de anvelope premium Conti Hybrid Generation 5 pentru camioane – mai exact, modelele Conti Hybrid HS5 pentru axa de direcție (disponibilă deocamdată cu dimensiunile 315/70 R 22.5 și 385/55 R 22.5) și Conti Hybrid HD5 315/70 R 22.5 pentru axa motoare. Noile pneuri pot fi conectate la soluții digitale, cum ar fi contiConnect, cu senzor de anvelope preinstalat.

Conti Hybrid Generation 5 promite un kilometraj ridicat (cu până la 20% mai mare decât al generației anterioare, în funcție de dimensiune), durabilitate și robustețe în utilizare mixtă pe drumuri regionale și autostrăzi și tracțiune și rezistență la rulare optimizate, datorită designului benzii de rulare, noilor compuși de cauciuc și construcției carcasei. Noile produse sunt concepute pentru cerințele complexe ale transportatorilor care merg pe drumuri regionale și pe autostradă, unde accelerarea, frânarea și virajele sunt numeroase, ca și tipurile de suprafață de drum. Iar reprezentanții Continental promit că aceste performanțe se mențin pe toată durata de viață. În plus, noile anvelope pot fi reșapate, pentru un kilometraj total și mai mare, deci mai multă eficientă în exploatare.

Compușii de cauciuc utilizați pentru Conti Hybrid Generation 5 au fost dezvoltați pentru a satisface cerințele exigente din transportului regional, iar benzile de rulare, cu construcția lor în două straturi, și compușii inovatori permit un kilometraj ridicat și o robustețe mare, dar optimizează și rezistența la rulare, cu impact pozitiv asupra consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. Ambele variante, HS5 și HD5, oferă performanțe de top în toate condițiile meteorologice – chiar și când, spre finalul vieții, adâncimea profilului este mai mică – datorită benzii de rulare robuste, cu caneluri noi, 3D pe întreaga lățime.

Carcasa de pe HS5 315/70 R22.5 conferă stabilitate suplimentară, uzură uniformă și posibilitate de reșapare, deoarece un cablu lung de oțel trece peste ea în direcția de deplasare și optimizează distribuția presiunii pe suprafața de contact, aspect benefic deoarece pot exista diferite condiții de încărcare, dar reduce și stresul asupra marginilor carcasei, pentru o durată mai mare de viață și posibilitate de reșapare.

În plus, structura nouă a benzii de rulare protejează eficient banda de rulare și carcasa împotriva deteriorărilor cauzate de pietre, în cazul anvelopelor de pe axa motoare, deoarece canelurile centrale cu cavități ce cresc în a doua jumătate a vieții anvelopei și ejectoarele speciale împiedică intrarea pietrelor în anvelopă.