Cargus a extins serviciul click & collect și a deschis punctul Ship & Go cu numărul 500. Compania de curierat va continua să investească în exinderea acestui serviciu la nivel național și își propune să ajungă la 2.000 de locații Ship & Go până la finalul anului.
„Primul pas al strategiei noastre de trei ani de a oferi cel mai bun serviciu de curierat de pe piață a fost să construim o bază solidă, investind în infrastructura operațională pentru a menține cele mai înalte standarde de livrare și pentru a pregăti organizația pentru viitoarea transformare digitală. Anul trecut, prioritatea noastră a fost să ne concentrăm pe implementarea celor mai inovatoare soluții pe ultimul kilometru disponibile pe piață și de a îmbunătăți experiența clienților printr-un proces de livrare și recepționare a coletelor rapid și facil. Deschiderea punctului Ship & Go cu numărul 500 este o etapă importantă pentru atingerea obiectivului nostru de a construi o rețea națională de 2.000 de puncte PUDO în acest an și de a oferi un serviciu de livrare sustenabil, care contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiei Cargus”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.
Punctul Ship & Go cu numărul 500 a fost deschis pe Șoseaua Mihai Bravu, în interiorul cafenelei The Molecule Effect, pentru a deservi zona Iancului din Capitală. În acest moment, sunt deschise puncte Ship & Go în București, Cluj, Constanța, Timișoara, Brașov și Pitești. Iar din luna martie se vor mai adăuga alte 4 orașe în rețea: Iași, Craiova, Oradea și Ploiești.Întreaga listă de 500 de locații Ship & Go este disponibilă atât în aplicație, cât și pe platforma web de curierat Cargus.
„Oferim clienților noștri acces la peste 500 de puncte Ship &Go, în cele mai populare orașe din România, unde destinatarii finali pot alege să predea și să le fie livrate produsele. Investim continuu în extinderea rețelei PUDO și am reușit performanța de a dubla numărul punctelor Ship & Go din România în mai puțin de trei luni”, a declarat Alexandru Moraru, managerul rețelei PUDO (Ship & Go) Cargus.
În toate punctele Ship & Go din țară, destinatarii beneficiază de livrare în următoarea zi lucrătoare din momentul în care curierul Cargus a primit coletul de la vânzător. Apoi, aceștia au la dispoziție până la 5 zile lucrătoare pentru a-și ridica coletele, dacă aleg de la început un punct Ship & Go ca destinație de livrare.
Livrările pot fi gestionate dinamic și redirecționate către un punct Ship & Go preferat prin aplicația Cargus Mobile – din contul individual Cargus, prin landing page-ul de pe site sau direct prin intermediul curierului. În cazul în care curierul nu găsește destinatarul la adresă, va încerca să livreze din nou coletul în următoarea zi lucrătoare, acțiune acoperită și de notificări prin Avizo SMS și e-mail. Ulterior, pachetul va fi redirecționat către cea mai apropiată locație Ship & Go, de unde va putea fi ridicat timp de 72 de ore.
Compania mai spune că în rețeaua Ship & Go se poate plăti și prin „soluția inovativă de plată prin intermediul link-ului“, lansată luna aceasta și care reprezintă o premieră pe piața de curierat din România pentru coletele achitate la livrare, fără numerar.
Cargus lansează Cargus Mobile, aplicația pentru clienții finali prin care aceștia pot gestiona mai bine livrarea coletului, anunță compania într-un comunicat remis Tranzit. Aplicația poate fi descărcată din Google Play și App Store.
Comerțul electronic crește atât de rapid, încât în fiecare lună numărul de colete manipulate crește cu câteva procente. Cifrele explodează în luna noiembrie, odată cu lansarea Black Friday. Anul trecut, valoarea comenzilor făcute în această perioadă de reduceri a crescut cu 234% față de Black Friday 2019. Iar numărul de comenzi a înregistrat o creștere de 154% față de weekend-ul anterior.
În acest context, pentru a păstra un caracter dinamic și flexibil al livrării, Cargus a lansat aplicația Cargus Mobile.
În esență, prin intermediul aplicației, clientul final are la dispoziție mai multe beneficii:
O noutate absolută pe piața de curierat, dar deja cunoscută din aplicațiile de transport, o reprezintă ratingul curierului, prin care Cargus dorește să promoveze și să recompenseze activ curierii care oferă cele mai bine cotate servicii de livrare.
„Ne gândim de mult la o astfel de soluție. Cea mai recentă aplicație mobilă nu este doar simplă și intuitivă, dar are și o serie de caracteristici pentru destinatarii coletelor noastre care nu au fost prezentate clienților înainte. Acum, toate coletele Cargus vor fi automat disponibile destinatarului într-o singură aplicație, doar dând numărul său de mobil în timpul cumpărăturilor! De acum înainte, coletul va aștepta destinatarul și nu destinatarul coletul, iar coletul în sine va fi ridicat de la curier sau de la punctul Ship&Go în câteva secunde, chiar și cele care conțin COD (cash on delivery)”, spune Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.
Aplicația funcționează cu sistemul de operare Android sau iOS instalat, este gratuită și disponibilă pe Google Play și App Store. Se poate utiliza cu sau fără înregistrare. Înregistrarea în aplicație presupune introducerea numărului de telefon și a adresei de e-mail ale utilizatorului.
Cargus a lansat recent mai multe soluții inovatoare pe piața de curierat, printre care plata cu cardul pentru expedieri cash on delivery.
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit