Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Grimaldi Lines a lansat în iunie 2022 conexiunea dintre Civitavecchia și Valencia, operată la 3 săptămâni de 2 nave Ro-Ro noi cu propulsie hibridă, Eco Valencia și Eco Barcelona, și una din clasa Eurocargo. De asemenea, acest serviciu funcționează și în porturile Livorno și Savona. La Civitavecchia, navele operează atât pe cheiul 26, cât și pe noul chei 29, oferind o capacitate totală de 800 de semiremorci. Ro-Ro-urile pot încărca până la 200 de semiremorci pe sens, cu o manevrare independentă care nu afectează sistemul rutier obișnuit.

Pentru a încuraja utilizarea navelor cu emisii zero în port, ASP Marea Tireniană Central-Nordică are în vedere instalarea unui „delfin” pe cheiul 29, care va permite ca cheiul să fie echipat cu o bornă suplimentară pentru acostarea navelor mai lungi. Vor exista 2 avantaje: proximitatea noului chei față de poarta nordică va facilita traficul în port, iar din punct de vedere nautic, se vor economisi 40-45 de minute de traversare a canalului portuar, atât la intrare, cât și la ieșire, ceea ce va fi benefic pentru competitivitatea liniei.

„Acesta este un alt rezultat foarte important obținut pe autostrăzile de la malul mării, ai căror indicatori din ultimul an sunt toți pozitivi”, explică președintele ASP, Pino Musolino. „Suntem, de asemenea, foarte mulțumiți că un armator de calibrul lui Grimaldi se întoarce în mod evident să se concentreze pe Civitavecchia, cu o nouă linie spre Spania care are Civitavecchia ca port italian de referință și se adaugă la conexiunea directă zilnică deja existentă cu Barcelona. Cu această linie, cu o valoare adăugată ridicată, începem imediat să profităm la maximum de cele mai recente investiții în infrastructură, atât în ceea ce privește noile dane, cât și șantierele disponibile în special pentru semiremorcile din traficul ro-ro”.