Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Compania tiroliană cu tradiție îndelungată, Ledermair Holding GmbH, reprezintă punctualitate, confort și procese fără probleme. „Dar suntem conduși și de aspecte precum siguranța, fiabilitatea, accesibilitatea și durabilitatea. Desigur, și flota noastră trebuie să se ridice la înălțimea acestor valori. Cerințele pe care i le impunem sunt în consecință ridicate. Cu MAN Lion’s City E, un autobuz urban modern și ecologic va completa flota noastră”, spune Alexander Ledermair, director general al Ledermair Holding GmbH. Compania austriacă de transport a comandat în total 27 de autobuze MAN Lion’s City E, inclusiv 19 autobuze solo cu o lungime de 12 m și opt autobuze articulate cu o lungime de 18 m.

„Suntem încântați de această comandă. La urma urmei, aceasta este cea mai mare comandă de eBus de la un client privat din Austria”, spune Rudi Kuchta, Managing Director la MAN Truck & Bus Vertrieb Österreich GesmbH, adăugând: „Vehiculele anunță, de asemenea, cea mai mare trecere de la autobuzele diesel la cele electrice din landul Tirol de până acum.” Primele două vehicule urmează să fie livrate în septembrie 2025, iar restul de 25 de autobuze urbane până la sfârșitul anului 2025. Autobuzele solo și articulate complet electrice vor fi utilizate în transportul public local din regiunea Innsbruck. Autobuzele electrice de 18 m oferă spațiu suficient, în special pentru operațiunile cu volume de pasageri deosebit de mari.

Pe lângă fiabilitatea și durabilitatea lor, MAN Lion’s City E impresionează și prin numeroasele inovații în materie de echipamente și caracteristici. Odată cu noua platformă electronică, un cockpit complet nou și-a făcut loc în Lion’s City E. Acesta este punctul central al operării vehiculului și îndeplinește cele mai înalte standarde ergonomice. Numeroase sisteme de asistență și siguranță asigură, de asemenea, că șoferul, pasagerii și ceilalți participanți la trafic sunt cât mai în siguranță pe șosea. Interiorul accesibil scaunelor cu rotile și fără bariere asigură că și persoanele cu mobilitate limitată pot ajunge fără probleme de la A la B. Confortul este, de asemenea, asigurat de sistemul standard de climatizare CO2, care este mai ecologic și semnificativ mai eficient.

„Pentru a proteja mediul și a aduce o contribuție pentru noi și generațiile viitoare, ne concentrăm din ce în ce mai mult pe utilizarea autobuzelor electrice. Scopul nostru este să motivăm oamenii să înlocuiască călătoriile individuale cu mașina cu călătorii cu autobuzul ecologice. Suntem convinși că putem realiza acest lucru cu MAN Lion’s City E”, spune Alexander Ledermair.

Un alt factor decisiv în decizia de a alege MAN a fost consultanța completă privind trecerea la eMobility. Echipa MAN Transport Solutions analizează întregul proces de conversie printr-o analiză la 360° – cu scopul de a asigura o tranziție de succes către electromobilitate cu un efort cât mai redus pentru operatori. Și chiar și după trecerea la e-vehicule, experții MAN continuă să sprijine clienții cu expertiza și instrumentele lor digitale. De exemplu, Ledermair Holding GmbH se bazează pe MAN eManager, un sistem digital inteligent de comandă centrală care poate fi utilizat pentru a controla bateria, temperatura camerei și alți parametri ai vehiculului din confortul biroului dumneavoastră. Fidel principiului director al mărcii „Simplificarea afacerilor”, gestionarea încărcării pentru flota electronică devine mai transparentă, mai simplă și mai eficientă datorită monitorizării direcționate și operării flexibile de la distanță. MAN eManager garantează, de asemenea, o disponibilitate ridicată a vehiculelor și se asigură că starea de încărcare a bateriilor corespunde întotdeauna calendarului.

Volvo Buses a livrate 6 autobuze bi-articulate, 13 articulate si 21 solo pentru sistemul de transport Bus Rapid Transit (BRT) din Curitiba, Brazilia. „Suntem lideri de piata pe segmentul vehiculelor bi-articulate in orasul de unde conceptul BRT s-a dezvoltat mai departe in lume si cu precadere in America Latina. Suntem incantati ca municipalitatea din Curitiba investeste din nou in flota, acordand o atentie deosebita sigurantei si calitatii vehiculelor”, a declarat Fabiano Todeschini, presedintele Volvo Buses Latin America.
Autobuzele B340M articulate si bi-articulate sunt pregatite pentru sarcini intense de transport si sunt dotate cu sistem de control electronic al acceleratiei, suspensie pneumatica cu reglare automata a cantitatii de aer din perne, ABS si frane-disc.
In prezent, sistemul de transport urban din Curitiba este utilizat zilnic de 1,23 de milioane de pasageri. Cele 1.250 de autobuze din oras parcurg 273.000 km in fiecare zi, deservind nu mai putin de 254 de rute.