Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull a câștigat două premii de imagine „Best Brand“, ambele la categoria Remorci, pentru caroseria frigorifică și pentru semiremorca-prelată, și s-a clasat pe locul al doilea cu agregatul frigorific propriu, care a fost vândut până acum în peste 15.000 de unități, și cu basculantele sale. Distincțiile au fost acordate pe baza votului a circa 7.700 de cititori ai publicațiilor „Fernfahrer”, „lastauto omnibus” și „trans aktuell”.

Președintele Consiliului director al companiei, Andreas Schmitz, s-a arătat încântat să primească aceste premii, considerând că ele reprezintă o recunoaștere a muncii echipelor de cercetare și dezvoltare, producție și vânzări, și un semnal că inovațiile și serviciile sale sunt bine primite de piață.

Este pentru a 25-a oară când cititorii revistelor din grupul ETM votează pentru acordarea de premii unor vehicule comerciale, iar câștigătorii celor 29 de categorii au fost aleși din circa 210 de mărci, în colaborare cu DEKRA și sub supravegherea unui notar, ceea ce face ca aceste distincții chiar să fie un barometru important din industria auto.

1 x AUR, 2 x ARGINT: Krone a urcat pe podium de trei ori ca urmare a sondajului realizat de ETM Germania in randul cititorilor pentru premiile Best Brand. Producatorul a otinut locul intai la categoria „Prelate”, in timp ce la categoria „Semiremorci frigorifice” continua sa ocupe si anul acesta locul al doilea, tot pe locul al doilea urcand si la categoria „Axe de semiremorci”.

In numele echipei Krone, dr. Frank Albers a acceptat premiile si a multumit clientilor pentru increderea enorma acordata. „Vedem plasarea excelenta in cele trei categorii ca pe o dovada a angajamentului nostru fata de calitatea produselor si fata de inovare.”
Editura revistelor de specialitate „trans aktuell”, „lastauto omnibus” si „Fernfahrer” si a portalului eurotransport.de, ETM (EuroTransportMedia) si-a intrebat cititorii despre cele mai bune marci de vehicule comerciale in 2019. 8.400 de cititori au participat la sondajul de opinie din acest an, avand la dispozitie o selectie de 195 de marci din 26 de categorii. ETM Award este considerat unul dintre indicatorii importanti de pe piata germana de vehicule comerciale, iar premiile sunt acordate pe baza unei cercetari care se realizeaza cu metodologie unitara inca din 1997, permitand compararea competitorilor pe termen lung.