Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Compania lucreaza la numai 15% din capacitatea de transport, oprind transporturile in Comunitate si activand exclusiv pe intern, insa si aici volumele sunt tot mai mici, iar preturile ajung si la 2,70 de lei/km. Directorul companiei a explicat ca, daca inainte de la Dorna se incarcau si cateva sute de camioane pe zi, acum abia mai sunt 12 curse.
Deja trei clienti nu mai raspund la telefon, altii, de la care mai are de incasat, platesc doar un sfert din factura, iar altii, pentru a prelungi termenele de plata, spun ca au primit tarziu sau deloc dovada livrarii.
Pe de alta parte, compania nici nu poate trimite oamenii in somaj tehnic deoarece se ia in considerare facturile emise, si nu pe cele incasate. Astfel, aceasta a facturat cursele in ianuarie si februarie, care in mod normal sunt perioade fara curse, asa ca treaba trebuia sa o inceapa in martie.

Compania lucreaza la numai 15% din capacitatea de transport, oprind transporturile in Comunitate si activand exclusiv pe intern, insa si aici volumele sunt tot mai mici, iar preturile ajung si la 2,70 de lei/km. Directorul companiei a explicat ca, daca inainte de la Dorna se incarcau si cateva sute de camioane pe zi, acum abia mai sunt 12 curse.
Deja trei clienti nu mai raspund la telefon, altii, de la care mai are de incasat, platesc doar un sfert din factura, iar altii, pentru a prelungi termenele de plata, spun ca au primit tarziu sau deloc dovada livrarii.
Pe de alta parte, compania nici nu poate trimite oamenii in somaj tehnic deoarece se ia in considerare facturile emise, si nu pe cele incasate. Astfel, aceasta a facturat cursele in ianuarie si februarie, care in mod normal sunt perioade fara curse, asa ca treaba trebuia sa o inceapa in martie.