Boom-ul comertului electronic declansat in pandemie pare sa nu-si incetineasca ritmul nici in cea de-a doua jumatate a anului, volumele din iulie, de 415 milioane de pachete livrate, depasind volumul mediu lunar din primele trei luni de pandemie (389 de milioane). Potrivit ShipMatrix, citat de CNBC, gigantul comertului electronic a livrat, de asemenea, 66% din pachetele proprii in iulie, comparativ cu 61% intre aprilie si iunie. „Amazon e un jucator atat de mare in spatiul comertului electronic din SUA, incat trebuie sa isi gestioneze singur livrarea pentru a face fata cererii crescute de comenzi online”, a spus Satish Jindel, fondatorul ShipMatrix. „Amazon va livra si mai mult in cont propriu, putand ajunge la 80% din total pana anul viitor.“
UPS si FedEx au inregistrat, de asemenea, un impuls in iulie, potrivit ShipMatrix. Volumul UPS a crescut cu 26%, comparativ cu cresterea medie lunara de 23% in aprilie-iunie, iar volumul FedEx a crescut cu 22%, comparativ cu 19% in primele trei luni de pandemie.
Conform unei prognoze eMarketer, al treilea trimestru va fi cel mai important moment al comertului electronic, cumuland o cota de aproximativ 23% din toate cumparaturile din retail. „Comertul electronic continua sa creasca, deoarece afacerile au inceput sa isi revina si volumul se intoarce. Acest al treilea trimestru va depasi cu siguranta sezonul de vacanta 2019. Cu toate acestea, consumatorii ar trebui sa se astepte ca performantele de timp sa fie mai scazute”, a spus Jindel.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit