REBRAND 100® Global Awards, primul și cel mai respectat program global de recunoaștere a transformărilor de brand eficiente, care aniversează al 20-lea an al său, a anunțat la începutul acestei luni câștigătorii ediției din acest an. Astfel, agenția Brandfusion a fost recunoscută cu distincția proiectului de rebranding Veruvis, o afacere românească ce vizează revoluționarea domeniului neuroștiinței aplicate pentru a îmbunătății performanțele creierului și sănătății mentale.
La această competiție, Brandfusion a reușit să câștige al treilea premiu la a treia sa participare, după cel din 2009 cu rebrandingul Austral și 2013 cu Novensys.
Participanții la competiție dezvăluie proiecte de repoziționare și redesign pentru branduri de companie sau de produs din întreaga lume. De-a lungul timpului s-au regăsit branduri mari din diferite industrii, așa cum Unilever, Procter & Gamble, Accor, Sanofi și agenții de branding renumite la nivel internațional, dar și businessuri mici, locale sau regionale, organizații publice și non-profit.
Competiția REBRAND 100® Global Awards cuprinde o evaluare riguroasă, asistată de către un juriu multidisciplinar, format din experți internaționali proeminenți. Prin realizarea acestei competiții se urmărește evidențierea eforturilor de inovație a agențiilor și a companiilor, precum și depășirea barierelor în branding pentru a stabili noi standarde în industrie.
Sven Theobald, Vicepreședintele și Directorul Global, Corporate Brand Management la Bayer AG subliniază „Câștigătorii din acest an, printre care și Veruvis, demonstrează puterea brandului de a fi un catalizator pentru transformarea businessului”.
Elaine Fok, Creative Director APAC, Associate Partner la Prophet Hong Kong a adăugat că „Profunzimea strategică și creativitatea demonstrate în rebrandingul Veruvis sunt exemplare, inspirând inovația nelimitată în industria noastră”.
„Este extraordinar să-ți vezi munca recunoscută la un nivel atât de înalt, iar faptul că am „recidivat” câștigând un premiu pentru fiecare proiect cu care am participat la REBRAND 100® Global Awards în cei 18 ani de branding, este doar o reconfirmare a abordării strategice și a creativității echipei noastre, puse în slujba unor oameni vizionari, ce dezvoltă businessuri dornice să inoveze și să evolueze. Veruvis este poate cel mai elocvent exemplu din ultimii ani în care clientul și-a asumat în totalitate transformarea radicală recomandată de noi, a pus-o în acțiune în mod consecvent, iar rezultatele remarcabile nu au întârziat să apară, ceea ce reflectă întru totul filosofia noastră că valoarea naște valoare. ”,
a declarat Mona Ursu, CEO Brandfusion.
„Rebrandingul a însemnat pentru noi transpunerea esenței activității noastre într-o expresie verbală și vizuală coerentă, unică, ce ne poate susține viziunea și aspirațiile de dezvoltare pe termen lung. Noua identitate de brand reprezintă cu adevărat ce facem noi și ne identificăm 100% cu aceasta. Faptul că ceea ce am creat împreună cu Brandfusion se bucură azi de recunoaștere internațională vine ca o nouă confirmare că suntem pe drumul cel bun!”,
a precizat Ana Luiza Simion-Dămășaru, Creative Director Veruvis.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit