Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Nikola Corporation a inaugurat recent stația și instalația de realimentare modulară în sudul Californiei, sub marca HYLA, consolidându-și poziția ca lider global în soluții de transport cu emisii zero și infrastructură energetică.

Evenimentul a fost intensificat de participarea clienților, dealerilor din rețeaua de vânzări, oficialilor guvernamentali și membrilor echipei Nikola, evidențiind rolul esențial în realizarea acestei inițiative importante.

Directorii executivi ai Nikola și Joe Biagi, directorul flotei Biagi Bros., au ținut discursuri, iar reprezentanții orașului Ontario și ai biroului Congresswoman Norma Torres au acordat certificate de recunoaștere. Participanții au avut ocazia să asiste la demonstrații cu camioane și realimentare cu hidrogen, să facă tururi ale instalațiilor și echipamentelor și să participe la sesiuni de întrebări și răspunsuri tehnologice cu inginerii Nikola, concentrându-se pe siguranța hidrogenului și ecosistemul HYLA.

Stația recent deschisă în Ontario poate alimenta zilnic până la 40 de camioane electrice Nikola cu pile de combustie pe bază de hidrogen din clasa 8. Acestă inaugurare marchează un pas semnificativ în inițiativa strategică a Nikola de a dezvolta până la nouă soluții de realimentare până la jumătatea lui 2024, cu planul de a avea în total 14 soluții de realimentare operaționale până la finalul acestui an.

Nikola anunță că va oferi asistență 24/7, alături de ambasadori HYLA și tehnicieni de exploatare la fața locului, pentru a asigura clienților săi o experiență de realimentare fără probleme și eficientă.

„Suntem mândri să comemorăm această zi istorică, deoarece sărbătorim inaugurarea primei stații de realimentare cu hidrogen HYLA din sudul Californiei. Ne exprimăm recunoștința noastră sinceră față de orașul Ontario pentru sprijinul și colaborarea neprețuită în realizarea acestei viziuni. Acest moment marchează începutul unei călătorii transformatoare către un viitor mai sustenabil pentru transporturi. Cu mai multe stații planificate pentru acest an, ne angajăm să determinăm schimbări pozitive și să conducem lupta pentru soluții de transport rutier cu emisii zero.”,

a declarat Ole Hoefelmann, președintele diviziei Energy.

Lucrând alături de liderii din industrie, Nikola își asigură un lanț de aprovizionare robust cu hidrogen și își extinde infrastructura de realimentare a HYLA pentru a susține cererea în creștere. De asemenea, compania anticipează că dezvoltarea continuă a ecosistemului de realimentare va accelera adoptarea camioanelor electrice cu pile de combustie pe bază de hidrogen și va conduce la decarbonizarea transporturilor.

„Salut vestea construirii primei stații de realimentare cu hidrogen de către HYLA pentru semi-truck chiar aici, în Ontario. Tehnologiile curate și inovatoare, cum ar fi camioanele electrice cu baterii și camioanele alimentate cu hidrogen, vor crea locuri de muncă și vor ajuta regiunea Inland Empire să prospere, în timp ce luptăm împotriva crizei climatice. Trebuie să continuăm să investim în soluții de energie curată, precum aceasta pentru a ne asigura viitorul comunităților noastre și aștept cu nerăbdare să văd acest proiect, precum și multe altele, devenind realitate.”,

a declarat Congresswoman Norma Torres.

Rețeaua de soluții de realimentare HYLA este planificată să ofere vehiculelor electrice cu pile de combustie pe bază de hidrogen Nikola și altor clienți din clasa 8 o varietate de opțiuni flexibile de realimentare, inclusiv stații HYLA modulare și permanente, facilități deținute de clienți și parteneriate cu stații publice pentru camioane. Un exemplu recent este acordul pe 10 ani cu FirstElement Fuel pentru o stație de realimentare cu hidrogen în Oakland, California.

California continuă să fie statul din SUA, și nu numai, care se află în prima linie în ceea ce privește punerea în aplicare a normelor care împiedică sau interzic înmatricularea vehiculelor cu motoare cu combustie. În ceea ce privește vehiculele comerciale, California Air Resources Board a instituit o primă regulă în iunie 2020 pentru a impune vehicule cu emisii zero în porturi și terminale feroviare până în 2035 și în distribuția „last-mile” până în 2040. Pe 28 aprilie, organismul a înăsprit aceste norme prin Advanced Clean Fleets, care prevede o cale către interzicerea vânzării de vehicule comerciale cu motoare diesel începând cu 2036.

Primul pas va avea loc încă de anul viitor, iar flotele „last-mile” și cele ale serviciilor publice federale (cum ar fi serviciile poștale), de stat și locale vor trebui să înceapă tranziția către emisii zero în 2024. Din acel an, acestea vor putea utiliza vehiculele cu motor termic existente pe întreaga lor durată de viață utilă (adică 800.000 de mile sau 18 ani) și își vor putea reînnoi flotele cu vehicule cu emisii zero. Celelalte flote vor trebui să le înlocuiască progresiv, în funcție de anumite procente și de tipul de lucrări. De exemplu, companiile care activează în domeniul distribuției și al construcțiilor navale vor trebui să facă tranziția până în 2035, cele cu tractoare rutiere cu cabină de zi până în 2039, iar cele cu tractoare rutiere cu pat sau vehicule speciale vor trebui să își înlocuiască flotele până în 2042.

În toate cazurile, camioanele cu motoare cu combustie nu vor mai avea voie să fie vândute până în 2036, preconizându-se că, până în 2050, pe drumurile californiene vor circula 1,7 milioane de camioane cu emisii zero Pentru a ușura tranziția, Advanced Clean Fleets permite derogări în funcție de tehnologia disponibilă, iar California investește deja în furnizarea de infrastructură pentru vehiculele cu emisii zero, cum ar fi stațiile de încărcare electrice sau pe bază de hidrogen. Însă American Trucking Associations consideră că obiectivele noului standard sunt „nerealiste” și implică „termene irealizabile”, din cauza lipsei infrastructurii de încărcare și a stadiului actual al tehnologiei vehiculelor cu emisii zero. În plus, rețeaua de distribuție a energiei electrice nu ar fi capabilă să susțină cererea de energie. Transportatorii sunt, de asemenea, îngrijorați de costul în creștere al achiziționării camioanelor și al stațiilor de încărcare, dar și de costul în creștere al rovinietei vehiculelor. Aceasta din urmă, pe lângă creșterea consumului de energie, ar putea crește și numărul de vehicule pentru a transporta aceeași cantitate de mărfuri. În termeni concreți, acest lucru ar putea duce la închiderea multor companii de transport mici și mijlocii și la o creștere a prețului transportului, care ar fi transferată asupra consumatorilor.