Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Publicația franceză Les Routiers informează că în timpul unui control în trafic efectuat pe 12 și 15 august pe autostrada A7 au fost depistate 26 de camioane, mai ales străine, care nu au respectat interdicțiile de circulație instituite în această țară de sărbătorile legale (între ora 22.00 a zilei de dinainte și ora 22.00 a zilei de sărbătoare) și în perioada de vară sâmbăta de la 7.00 la 19.00.

Controlul a avut loc după ce pe 5 august s-a produs un accident pe N7, lângă Livron, în care două tinere au fost lovite mortal de un camion cu semiremorcă frigorifică goală. Circulația pe gol a unui camion mai mare de 7,5 t ar fi permisă numai pentru a se întoarce în regiunea de origine și în regiunile limitrofe, deci este posibil ca vehiculul implicat în accidentul fatal, care aparține unei firme cu multiple locații, să fi respectat legea – asta va determina exact ancheta aflată în curs – dar șoferul tot va rămâne traumatizat pe viață.

Redactorii Les Routiers sunt de părere că, dacă pe șoferul francez care risca încălcând interdicția pentru a ajunge acasă îl poți înțelege, pentru șoferii străini este ilogic ca, în loc să stea în parcare, să pornească la un drum de 1.200 km într-o zi cu trafic aglomerat, în care să ajungă să facă de fapt doar 300 km în 9-10 ore. Și nici salariul pentru o zi de condus în Franța nu ar merita efortul.

Publicația este de părere că legislația referitoare la interdicția de circulație pentru camioanele cu semiremorci frigorifice fără încărcătură este discutabilă, mai ales că, de când cu reforma regiunilor, ceea ce legislația numește regiuni de origine (regiunea de unde a plecat vehiculul în cursă cu încărcătură sau regiunea de intrare în Franța) și regiuni limitrofe înseamnă de fapt jumătate din Franța, unde un camion ar putea circula chiar și în perioadele cu restricții.

AddVolt, producatorul sistemului electric plug-in pentru camioane frigorifice, care reduce semnificativ consumul de combustibil, a fost certificat ISO 9001: 2015 de catre TÜV Rheinland. Certificarea include cercetare, dezvoltare, productie, comercializare si post-vanzare a sistemelor si produselor de gestionare durabila a energiei pe vehiculele comerciale grele.
Bruno Azevedo, directorul executiv al AddVolt, a explicat: „certificarea a fost o mare provocare si o dovada a faptului ca putem urma procedurile si putem continua sa inovam.“ Necesitatea de a certifica sistemul de management a aparut dupa evaluarea produsului si a functionalitatilor sale. „ISO 9001 este un pas important spre alte certificari. ISO 9001 ne-a permis sa implementam un cadru organizational flexibil pentru a raspunde mai eficient cerintelor pietei, clientilor si echipei la nivel international“, a explicat Bruno Azevedo.
 

Conectorul electric AddVolt este o tehnologie patentata care contribuie la reducerea amprentei de carbon a vehiculelor utilizate pentru activitati de livrare sau marfuri frigorifice, precum alimente, produse farmaceutice, flori si altele. Este o inovatie in zona consumului de energie care poate fi aplicata unei potentiale piete de 4,8 milioane de vehicule, economisind pana la 18.790 de milioane de litri de motorina si 50 de milioane de tone de emisii de CO2 anual, in intreaga lume. Noul sistem plug-in este primul din lume targetat pentru transport frigorific, care elimina utilizarea combustibilului si reduce CO2 si zgomotele unitatilor firgorifice care echipeaza vanurile, camioanele, remorcile si containerele. Tehnologia AddVolt are un impact mare si pozitiv asupra calitatii vietii soferului, asupra reducerii costurilor operationale si este prietenoasa cu mediul. Aceasta combina diferite surse de putere cu dispozitivele de depozitare a energiei. Acest sistem non-invaziv face vehiculele mai „verzi“ si mai silentioase, printr-o instalare simpla si rapida in orice faza a ciclului de viata a camionului.
Solutia AddVolt utilizeaza baterii litiu-ion care pot fi incarcate in orice depozit de transbordare, cu ajutorul unui incarcator obisnuit, cu 3 faze. Astfel, unitatea frigorifica poate folosi energia inmagazinata in timpul distributiei. In rigide, solutia poate fi combinata cu sistemul de recuperare a franarii sau cu alte axe electrice, pentru a extinde autonomia bateriei AddVolt.
In prezent, AddVolt se concentreaza pe industrializarea si internationalizarea produsului. „Din cele cateva proiecte-pilot in Portugalia, Spania si Germania, unele au fost deja transformate in vanzari“, a mai spus Bruno Azevedo.