Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tradus.com, platformă online globală pentru tranzacționarea vehiculelor comerciale rulate și a echipamentelor grele, oferă o reducere de 30% a prețurilor la anunțurile de pe platformă pentru toți vânzătorii lor încă de la începutul acestei luni.

Măsura de ajutor este menită să consolideze piața vehiculelor comerciale rulate și a utilajelor grele și să susțină cele mai recente evoluții pozitive: potrivit asociației ACEA, cererea de vehicule comerciale din Europa și-a revenit recent, în special pe segmentul vehiculelor comerciale ușoare. Cele mai recente date ACEA arată că înregistrările de noi autoutilitare în Uniunea Europeană au crescut ușor (+ 0,7%) în octombrie 2020 comparativ cu 2019.

De asemenea, în România, ACEA vede evoluții pozitive pe piață: din aprilie, cererea de vehicule comerciale a prezentat semne clare de revenire și în octombrie a existat un plus puternic de 5% pe segmentul vehiculelor comerciale ușoare.

„În contextul în care activitatea locală pe piața vehiculelor comerciale prezintă semne de îmbunătățire, dar la nivel european sunt impuse noi restricții și continentul s-ar putea confrunta cu un nou lockdown, dorim să găsim soluții pentru a sprijini comercianții de pe platformă care provin din industrii cheie. Această decizie are rolul de a încuraja comercializarea vehiculelor comerciale rulate în perioada următoare, de aceea pachetele de promovare de pe Tradus au prețuri mai competitive acum”, spune Nadja Sörgel, General Manager la Tradus.

Reducerea de 30% a costurilor de promovare permite acum comercianților să vândă vehicule comerciale second hand la un preț mai mic prin intermediul portalului. „În plus, deoarece vânzătorilor de pe Tradus nu li se aplică niciodată un comision atunci când realizează o vânzare, această măsură de ajutor ar trebui să îi încurajeze să posteze mai multe oferte pe platformă. Prețurile variază în funcție de numărul de anunțuri. De exemplu, cu pachetul Tradus Basic, prețul unui anunț variază între 2,5 euro și 10 euro, în funcție de numărul de listări“, se arată în comunicatul companiei.

De asemenea, cumpărătorii se bucură de instrumentul unic de comparare a prețurilor „Tradus Market Value”.

Autoutilitarele, camioanele și tractoarele sunt, în această ordine, cele mai căutate vehicule comerciale rulate în România pe platforma online tradus.com, potrivit unei analize comparative la nivel european făcută de companie.

Astfel, statistica a fost făcută în comparație cu Germania, Italia, Polonia și Olanda. În România, primul loc este ocupat de autoutilitare, topul fiind completat de utilaje grele pe locul al doilea și de tractoare pe locul trei.

„Deși în Europa preferința publicului din sfera echipamentelor rulate este să aleagă mai degrabă utilaje grele de peste 3,5 tone, piața din România este foarte specifică în preferințe: este singura țară din analiza noastră în care autoutilitarele conduc topul vehiculelor comerciale rulate, iar acest lucru denotă o cerere în creștere pentru soluții de transport urbane și interurbane eficiente și la prețuri competitive.

Mai mult, vehiculele din sectorul transportului sunt cele mai căutate în România, deoarece 55% dintre cumpărătorii români provin din acest sector. Ne bucurăm să vedem un interes atât de mare pentru vehiculele comerciale ușoare din partea românilor!” – Nadja Sörgel, Director General al Tradus.

Cele mai căutate mărci pe platformă

Fiind cea mai mare piață de cumpărători din Europa pentru Tradus, România este un etalon al preferințelor pentru vânzătorii de pe platformă. Pe plan local, preferința pentru calitatea germană a dominat topul și anul acesta: atât pentru vehicule comerciale ușoare (autoutilitare), cât și pentru utilajele grele, 2 din cele 3 mărci din topul căutărilor provin din Germania:

Top autoutilitare

1.Mercedes-Benz Sprinter

2.Iveco Daily

3.Volkswagen Transporter

Top camioane

1.Mercedes-Benz Actros

2.MAN TGA

3.Volvo FH

În topul tractoarelor însă, se regăsesc mărci recunoscute pentru performanța din sectorul agricol:

1.New Holland T Series

2.Case IH Mx Series

3.Fendt Farmer

Pentru a realiza această analiză, compania a evaluat comportamentul de căutare, click-urile pe oferte și rata de contactare a vânzătorilor de pe platformă. În prezent, aproape 30.000 de vehicule de transport rulate sunt listate pe platforma online (de la camioane la dubițe) și peste 17.000 de utilaje agricole.