Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Exclusive Car s-a mutat recent într-o locație nouă, la vechiul sediu al SC PSV Company SA din Băicoi (Prahova), într-o zonă cu trafic intens, deoarece în locația sa de până acum nu mai exista spațiul pentru extindere și adăugarea altor facilități.

Astfel că, dacă în trecut firma avea atelier autorizat cu trei posturi – de mecanică, direcție și vulcanizare – unde lucra atât pentru flota proprie, cât și pentru terți, noul centru are șase posturi de lucru funcționale plus încă șase care nu au fost încă amenajate.

Cele șase posturi de lucru sunt pentru mecanică generală rapidă (deci nu acoperă motoarele și cutiile de viteze), direcție, suspensie, sisteme de frânare și de climatizare, ITP, service de roți (Exclusive Car este francizat Euromaster) și agregate frigorifice, firma fiind autorizată Carrier de circa un an.

Compania prahoveană se mândrește cu faptul că are singurul atelier din zonă care se ocupă de direcția camioanelor, dar ar mai fi nevoie de amenajarea unui spațiu pentru tinichigerie/vopsitorie.

Exclusive Car și-ar mai dori – și a avut deja discuții în acest sens – să se autorizeze ca service pentru unul dintre cei opt producători de camioane. Transportatorul prahovean are în flotă numai camioane MAN – 59 de unități – dar nu exclude posibilitatea de a încheia un parteneriat și cu un alt producător.

Service-ul nu se poate ocupa și de semiremorci, deoarece posturile de lucru au lungime de 12 m, astfel că încap numai autotractoare și autoșasiuri cu remorcă.

Lamberet a câștigat marele premiu la categoria Smart Trailer din cadrul Trailer Innovation, cu 84 de puncte, datorită sistemului de control prin voce LCV (Lamberet Control by Voice), de folos deoarece distribuția produselor proaspete necesită manipulări succesive în condiții dificile, pe timp de noapte, pe pante etc., iar șoferul are o mână ocupată cu dispozitivele de control al caroseriei și al funcțiilor ei. Dar LCV le comandă de la distanță. Acesta este un dispozitiv inteligent care se bazează pe multiplexare, este integrat local în aplicația Multiplex Smartphone a Lamberet și este autonom, nu are nevoie de o rețea mobilă și nici de conexiune securizată Bluetooth între vehicul și telefonul smart. Șoferul poate să ridice liftul, să deschidă perdeaua de frig din spate sau să aprindă luminile cu acest dispozitiv, iar funcțiile pot fi sincronizate la cerere prin multiplexare. Astfel, livrările merg bine, riscurile de accidente în urma căderii în timpul manipulării mărfurilor sunt reduse și atât lanțul de frig, cât și pierderile de energie sunt optimizate prin faptul că se închide ușa la timp și astfel se limitează funcționarea agregatului frigorific. În plus, sistemul permite atragerea de noi șoferi tineri, datorită faptului că este modern, în conformitate cu experiența lor de viață „conectată“.

LCV este activat prin intermediul telefonului smart al șoferului și funcționează prin cuvinte cheie simple și logice. Operarea manuală clasică rămâne posibilă, ca și cea prin intermediul ecranului tactil al aplicației Lamberet Multiplex Smartphone.

Pe locul al doilea, cu 76 de puncte, s-a clasat Carrier, care a concurat cu agregatul frigorific Vector HE 17 pentru semiremorci, iar pe al treilea, cu 69 de puncte, a fost SAF-Holland, cu tehnologia NFC (near field communication) pentru comenzi sigure de piese de schimb.