Despre scăderea accentuată a vânzărilor din ultimele luni a vorbit, în cadrul Galei Tranzit Logistica de la București, de pe 23 martie, și Alexandru Catană (Quehenberger), care a adăugat că, în consecință, stocurile pe perioadă scurtă cresc. Pentru unii dintre clienții firmei, vânzările online din ianuarie și februarie 2023 au scăzut și cu 30-35% față de perioada similară din 2022, când încă nu începuse războiul și „era altă lume“.
Nu numai comerțul online, ci și cel tradițional s-a diminuat masiv. Quehenberger este afectată de această situație și una dintre primele măsuri pe care trebuie să le ia este reducerea semnificativă a numărului de angajați din depozite, câtă vreme volumele de procesat sunt cu 15-30% mai mici.
Pe de altă parte, costurile au crescut. Cele cu forța de muncă, de exemplu, trebuie modificate rapid de fiecare dată când în zonă vine un concurent care oferă salarii mai mari, deoarece este vorba de o categorie de angajați care migrează ușor de la o firmă la alta, „deci în câteva zile poți să pierzi jumătate din ei dacă nu iei măsuri“.
02.10.2020
Ultimul număr: Noiembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit