Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Producția de ambalaje din hârtie a companiei BisBags cu fabrica în județul Bistrița Năsăud își mută operațiunile logistice în CTPark București Nord pentru a-și eficientiza activitățile de bază ale lanțului de distribuție.

În vederea eficientizării și fluidizării aspectelor logistice legate de livrarea ambalajelor de la fabrica din Petriș, Bistrița Năsăud, către zona București/Ilfov, BisBagsa a încheiat un parteneriat strategic cu o firmă de logistică care dispune de un spațiu de 6.000 de metri pătrați în cadrul CTPark București Nord deținut de CTP. De asemenea, parcul este situat în Ștefănești, județul Ilfov, și are o suprafață totală de 21 ha.

Compania BisBags a eficientizat depozitarea produselor pentru clienții din domeniul horeca și retail, datorită noilor investiții în logistică. Totodată, compania este în curs de optimizare a costurilor de transport, astfel încât distribuitorii colaboratori să aibă acces mai rapid la stocurile de produse standard.

BisBags deține o fabrică de 5.000 de metri pătrați în județul Bistrița-Năsăud și preconizează pentru acest an să realizeze export de aproape 40% din cifra de afaceri din 2023.

„Căutăm constant soluții optime și sustenabile de transport pentru colaboratorii noștri. Prin optimizarea spațiului logistic, vom putea să acordăm discounturi de volum pe care nu le-am oferit până acum. De asemenea, căutăm modalități prin care să reducem amprenta de carbon prin selectarea cu atenție a furnizorilor în funcție de locația lor și sustenabilitatea sursei pe termen lung. În plus, am finalizat în aceasta lună o investiție nouă de instalare de panouri fotovoltaice prin programul ElectricUp,”

a declarat Iulia Sullivan, CEO și fondator Bisbags.

În 2022, producătorul a înregistrat o creștere organică de 35% față de anul precedent. Cifra de afaceri estimată pentru întregul an 2022 a fost de 6,5 milioane de euro, în creștere cu 30% față de anul 2021, când compania a raportat venituri de cinci milioane de euro. Chiar dacă, BisBags are fabrica în localitatea Petriș, lângă Bistrița, operațiunile de vânzări și de marketing sunt coordonate din București.

În privința cifrei de afaceri pentru acest an, conducerea companiei rămâne optimistă și plănuiește să-și consolideze investițiile și operațiunile realizate în 2022, așa cum și să își dezvolte proiecte noi în zona de retail, prin participarea la licitațiile de profil. Între timp, producătorul de ambalaje de hârtie urmează să participe la singura expoziție de packaging din România, PackExpo 2023, care va avea loc  în luna mai la Romexpo în București, considerând că participarea la târguri este esențială și devine o prioritate strategică pentru companie. De asemenea, BisBags participă la cele mai mari târguri din Marea Britanie și Franța, cel mai mare consumator de ambalaje din Europa. Francezii dau direcția pieței la nivel global. “Trendurile noi se nasc în Franța și apoi se dezvoltă în restul Europei”, potrivit companiei BisBags.

Astfel, compania mizează pe creșterea pe piețele externe, în completarea strategiei sale de consolidare și de creștere locală în domenii, precum horeca, delivery, retail și farmacii.