Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Compania de curierat DPD România a fost ținta unui atac de tip phishing miercuri, 18 august. Mai mulți clienți au primit un mesaj prin e-mail, expediat de la o adresă fără vreo legătură cu „@dpd.ro”, prin care erau îndemnați să își modifice datele livrării accesând un link-capcană.

„Luăm foarte în serios acest tip de eveniment și îi încurajăm pe toți membrii comunității DPD România să rămână atenți la astfel de încercări, cum ar fi phishing-ul, pe care, din păcate, nu le putem controla. Depunem toate eforturile pentru a lupta împotriva oricăror încercări de fraudă”, a declarat Valentina Ionescu, IT, Business Development & Project Manager DPD România.

Reprezentanții companiei de curierat au postat pe pagina de Facebook câteva recomandări pentru clienții DPD România:

•             Dacă ați primit acest mesaj, vă recomandăm sa îl stergeți din căsuța de e-mail

•             Dacă ați descarcăt fișierul din link-ul conținut în e-mail, vă recomandăm să ștergeți fișierul de pe dispozitiv și e-mailul din căsuța de e-mail și să contactați cât mai curând posibil Departamentul IT & Security al firmei dumneavoastră

•             Dacă nu ați primit acest e-mail, vă rugăm sa fiți vigilenți la posibilele încercări de phishing la care ați putea fi expuși în viitor

Phishingul este o formă populară de infracțiune pe internet, cu mare eficiență sale. Infractorii cibernetici folosesc e-mailuri, mesaje SMS, mesaje directe pe rețele sociale sau în jocuri video, pentru a determina persoanele să ofere informații personale. Sfatul experților în securitate cibernetică Microsoft: „Oricând vedeți un mesaj care apelează pentru o acțiune imediată, opriți-vă puțin și priviți cu atenție mesajul. Sunteți sigur că este real? Încetiniți și fiți în siguranță”.

Compania de curierat DPD România face parte din DPDgroup, lider european în livrări rutiere, și este activă pe piața locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier. DPD România are peste 2.000 de angajați (inclusiv francizele) și peste 15 milioane de colete livrate anual.

DPD România a lansat serviciul Predict, prin intermediul căruia clienții vor cunoaște ora precisă de livrare. Noul serviciu indică intervalul orar de 60 de minute în care coletul urmează să fie livrat. Până acum au beneficiat de Predict peste 250.000 de destinatari din București, iar până la finalul anului serviciul va fi disponibil în toată țara.

În prima lună de la implementare, peste 90% dintre livrări s-au încadrat în intervalul orar anunțat, spun reprezentanții companiei de curierat, care susțin că soluția va fi continuu îmbunătățită, urmând ca în curând să se ajungă la peste 96% livrări în intervalul orar anunțat, arată DPD România într-un comunicat remis Tranzit.

„Nevoia de predictibilitate a orei de livrare a devenit tot mai mare, iar creșterea exponențială a livrărilor din anul pandemiei a înmulțit solicitările în acest sens. Am înțeles această nevoie și suntem bucuroși că am putut veni în întâmpinarea ei, prin implementarea serviciului Predict, un serviciu gratuit, unic în țara noastră, care revoluționează livrările de colete în România”, a declarat Elena Andrei, Business Development & Marketing Manager DPD România.

Funcționarea serviciului Predict este simplă: în momentul preluării comenzii de către curier, destinatarul primește prin SMS și e-mail link-ul către aplicația Smart Control care îi oferă control total asupra livrării coletului (confirmare adresă, redirecționare către oficiu sau automat dpdBox). În dimineața livrării, aplicația Smart Control va furniza un interval de 60 de minute în care va avea loc livrarea.

Deocamdată, serviciul Predict este disponibil doar pentru livrările în București. În scurt timp, serviciul va fi disponibil și clienților din județul Ilfov, iar până la finalul anului, în toată țara. DPD România face parte din DPDgroup, lider european în livrări rutiere, și este activă pe piața locală din 2008, după preluarea Pegasus Courier. DPD România are peste 2.000 de angajați (inclusiv francizele) și peste 15 milioane de colete livrate anual.