Carrefour a crescut capacitatea de receptie, pregatire si depozitare la fiecare depozit pentru a usura procesarea comenzilor, arata compania intr-un raspuns pentru Tranzit. In fiecare zi, peste 600 de camioane cu marfa aprovizioneaza magazinele retailer-ului din toata tara.
„Intreaga suprafata a depozitelor este dezinfectata complet in mod regulat, iar toti angajatii si colaboratorii sunt instruiti permanent cu privire la respectarea masurilor de preventie a raspandirii virusului. In depozite au fost instalate dispensere cu dezinfectant si tuneluri de dezinfectie in toate punctele-cheie, iar angajatii au la dispozitie si termometre fara contact. Ei sunt instruiti si sunt obligati sa respecte normele de siguranta si distantare atat in timpul activitatii cat si al pauzelor sau al transportului angajatilor (instructiunile sunt afisate in punctele cheie ale depozitului)”, arata Carrefour. Compania mai spune ca masinile de livrare sunt dezinfectate periodic, inclusiv vehiculele firmelor de curierat cu care colaboreaza, pe care tot Carrefour le dezinfecteaza inainte de fiecare plecare in cursa. Masurile de igiena in magazine si la livrare sunt respectate inclusiv de shopperii Bringo.
Pentru a nu avea probleme cu aprovizionarea magazinelor, retailerul a crescut capacitatea de receptie/pregatire, dar si cea de depozitare a fiecarui depozit, pentru a usura procesarea comenzilor, dar si gestionarea receptiei si a stocurilor in depozitele Carrefour. Astfel, peste 600 de camioane cu marfa pleaca zilnic spre magazinele companiei franceze din toata tara.
In privinta livratorii, activi atat in magazine cat si in depozite, masurile de igiena luate de retailer se refera la spalarea mainilor inainte si dupa pregatirea fiecarei comenzi. In plus, acestia sunt echipati cu masca si manusi, iar la destinatie pastreaza distanta recomandata. Mai mult, curierii care livreaza comenzile online sunt echipati cu plicuri pentru plata cash, iar comenzile sunt lasate la usa, mai spune Carrefour in raspunsul adresat Tranzit.
Carrefour a crescut capacitatea de receptie, pregatire si depozitare la fiecare depozit pentru a usura procesarea comenzilor, arata compania intr-un raspuns pentru Tranzit. In fiecare zi, peste 600 de camioane cu marfa aprovizioneaza magazinele retailer-ului din toata tara.
„Intreaga suprafata a depozitelor este dezinfectata complet in mod regulat, iar toti angajatii si colaboratorii sunt instruiti permanent cu privire la respectarea masurilor de preventie a raspandirii virusului. In depozite au fost instalate dispensere cu dezinfectant si tuneluri de dezinfectie in toate punctele-cheie, iar angajatii au la dispozitie si termometre fara contact. Ei sunt instruiti si sunt obligati sa respecte normele de siguranta si distantare atat in timpul activitatii cat si al pauzelor sau al transportului angajatilor (instructiunile sunt afisate in punctele cheie ale depozitului)”, arata Carrefour. Compania mai spune ca masinile de livrare sunt dezinfectate periodic, inclusiv vehiculele firmelor de curierat cu care colaboreaza, pe care tot Carrefour le dezinfecteaza inainte de fiecare plecare in cursa. Masurile de igiena in magazine si la livrare sunt respectate inclusiv de shopperii Bringo.
Pentru a nu avea probleme cu aprovizionarea magazinelor, retailerul a crescut capacitatea de receptie/pregatire, dar si cea de depozitare a fiecarui depozit, pentru a usura procesarea comenzilor, dar si gestionarea receptiei si a stocurilor in depozitele Carrefour. Astfel, peste 600 de camioane cu marfa pleaca zilnic spre magazinele companiei franceze din toata tara.
In privinta livratorii, activi atat in magazine cat si in depozite, masurile de igiena luate de retailer se refera la spalarea mainilor inainte si dupa pregatirea fiecarei comenzi. In plus, acestia sunt echipati cu masca si manusi, iar la destinatie pastreaza distanta recomandata. Mai mult, curierii care livreaza comenzile online sunt echipati cu plicuri pentru plata cash, iar comenzile sunt lasate la usa, mai spune Carrefour in raspunsul adresat Tranzit.