Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În finala campionatului Goodyear FIA ETRC din 2024, Mark Taylor a reușit să își asigure locul al doilea în clasamentul Chrome, după o luptă strânsă cu rivalul său, Steffen Faas. Deși José Eduardo Rodrigues își asigurase deja titlul, Taylor a intrat în weekend cu un avantaj de patru puncte față de Faas și știa că trebuie doar să îl depășească pentru a-și consolida poziția. Pe parcursul antrenamentelor și curselor de sâmbătă, Taylor a reușit să își dubleze avantajul, iar duminică, după locul al doilea în cursa 3, a încheiat sezonul cu două victorii de clasă și două podiumuri generale.

John Newell a reușit să obțină locul patru în clasamentul de clasă, devansându-l pe Luis Recuenco în cursa 1. Recuenco, deși aproape de podium în cursa 3, a pierdut locul în penultimul tur, dar a reușit să se mențină înaintea lui Clemens Hecker și să își asigure locul șase în clasamentul Chrome. Cu toate acestea, nu a putut să-l depășească pe Lukas Hahn, care, deși nu a participat la ultimele curse, și-a păstrat locul cinci datorită avantajului acumulat anterior la Le Mans.

Bradley Smith a avut un weekend excelent, obținând cele mai multe puncte ale sale din sezon și l-a depășit pe Luke Garrett în clasament cu trei puncte. Jonathan André a avut o performanță constantă, terminând sezonul pe locul zece cu un total de 33 de puncte. Craig Reid și Simon Faulkner au suferit probleme tehnice pe circuitul Jarama, terminând pe locurile 11 și 13 în clasament, cu Stefan Kursch între ei.

Antonio Albacete a obținut o victoria de la început până la final, ceea ce a oferit fanilor spanioli un motiv de sărbătoare. În cursa finală a sezonului, eroul local, Albacete a reușit să-și mențină poziția de lider de-a lungul celor 12 tururi. Cu toate că Mark Taylor a încercat să-l depășească la intrarea în primul viraj, Antonio Albacete a controlat situația și a condus cu constanță până la final, trecând primul linia de sosire.

Mark Taylor a profitat de puținele oportunități de depășire de pe circuitul Jarama pentru a repeta succesul din cursa a doua, și-a menținut calmul și s-a apărat excelent împotriva urmăritorilor. Spre final, Taylor și coechipierul său José Eduardo Rodrigues s-au desprins de restul plutonului și s-au luptat pentru ultimul loc pe podium. Steffi Halm a transformat poziția a patra de pe grila inversă într-un loc patru solid, apărându-se impecabil împotriva lui Jochen Hahn și Norbert Kiss. Aceștia au avut un start bun, dar nu au reușit să o depășească. André Kursim a terminat pe locul șapte în ultima sa cursă la Don’t Touch Racing, clasându-se pe locul șase la general.

Sascha Lenz a terminat pe locul 9 după ce a ieșit larg în primul viraj și s-a ciocnit cu André Kursim în încercarea de a-l depăși, incident care i-a trimis pe amândoi în afara pistei. Deși Kursim a pierdut mai puțin teren, Lenz a căzut pe ultima poziție, reușind să revină până pe locul 9 la final, după o depășire reușită asupra lui Luis Recuenco. Recuenco a încheiat pe locul 10, completând clasamentul. Bradley Smith a avut o zi excelentă, ocupând locul 5 și obținând trei rezultate solide în cursă și calificări. După patru curse, Rodrigues conducea în clasamentul Young Drivers, urmat de Smith. Clemens Hecker, Jonathan André, Luke Garrett și Simon Faulkner au completat lista piloților clasați. John Newell și Craig Reid au abandonat cursa din cauza ieșirilor de pe pistă și a avariilor la camioanele lor.