Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Regiunile sudice ale Suediei și Danemarcei sunt direct conectate cu estul Germaniei (Saxonia), Republica Cehă și vestul României prin intermediul unei noi legături feroviare care transportă semiremorci containerizate și face legătura între terminalul Curtici și cel din Dresda, portul Alberthafen. Linia este operată în colaborare de către LKW Walter și SBO (Sächsische Binnenhäfen Oberelbe).

Noua linie a intrat în funcțiune la începutul lunii septembrie, mai precis pe data de 8. De la începutul anului, SBO încarcă zilnic în Alberthafen Dresden TrailerPort semiremorci către Rostock, în nordul Germaniei, și de acolo spre Scandinavia. Oferta este acum extinsă pentru a include traseul Dresda-Curtici.

Secretarul de stat pentru digitalizare și mobilitate, Ines Fröhlich, alături de Heiko Loroff (SBO) în fața trenului care leagă Dresda de Curtici

Operatorul este compania austriacă LKW Walter, iar SBO se ocupă cu manipularea si încărcarea remorcilor pe calea ferata în portul din Dresda. Pentru început, trenurile vor circula pe ruta Dresda-Curtici de nouă ori pe săptămână, proiectul urmând a fi extins dacă volumele o vor impune. Prin această legătură, regiunile sudice ale Suediei și Danemarcei sunt direct conectate cu Saxonia, Republica Cehă și România.