Începând din această lună, Dacia aduce noi completări în soluțiile deja existente, astfel clienții ale căror vehicule sunt avariate de un anumit incident și nu pot fi deplasate prin mijloace proprii, vor putea beneficia gratuit de o soluție de mobilitate oferită în întreaga rețea de reparatori autorizați a constructorului auto.
Prin noua inițiativă, clienții Dacia vor putea utiliza un vehicul de înlocuire pe perioada în care automobilul Dacia va fi imobilizat pentru reparații.
Compania menționează că la nivel național vor exista 117 vehicule disponibile, formând cea mai mare flotă de vehicule de curtoazie din România. Printre acestea se află și 27 de vehicule Spring, Dacia fiind prima companie auto din țară care oferă clienților săi, posesori de vehicule electrice, o soluție similară de mobilitate.
De asemenea, flota de vehicule de înlocuire, disponibilă, în această lună, în rețeaua Dacia cuprind 74 de automobile Sandero Stepway, 27 de vehicule Spring, 10 vehicule Duster și câte 3 vehicule Jogger și Logan, toate în versiuni superioare de echipare.
De asemenea, pot beneficia de acest serviciu, de a înlocui vehiculul imobilizat cu unul de curtoazie, clienții care dețin un vehicul marca Dacia cu o vechime de maximum șapte ani sau 200.000 km parcurși.
În cazul defecțiunilor de ordin mecanic sau electric, vehiculul de înlocuire poate fi acordat chiar în aceeași zi în care se emite ordinele de reparație, iar în situația reparațiilor de caroserie, vehiculul de curtoazie va fi oferit începând din a 16-a zi de la emiterea ordinului de reparație, în funcție de disponibilitate.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit