Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TIP Trailers lanseaza la inceput de 2020 un portal online numit Customer portal, unde toti clientii vor avea acces la diferite date cu privire la vehiculele inchiriate de la TIP sau vor putea folosi portalul pentru vehiculele proprii, chiar daca nu au echipamente inchiriate de la TIP, in baza unui contract de adeziune. Datele vor putea fi accesate nu numai de cei care inchiriaza vehicule de la companie, ci si de cei care folosesc serviciile de mentenanta oferite de reteaua TIP Trailer Services.

In plus, clientii companiei vor primi un soft cu ajutorul caruia pot face predarea-primirea echipamentelor intre soferi. In momentul in care se face predarea, daca apare o dauna, aplicatia poate spune daca aceasta a fost facuta de sofer sau este mai veche. Se fac fotografii la semiremorca din fata/lateral/spate si apoi se bifeaza unde sunt daune.
Ideea a pornit de la clientii care folosesc subcontractori, si in cazul carora intotdeauna au fost discutii pe tema daunelor. Initiativa a fost apreciata si de transportatorii care lucreaza in Comunitate, care schimba destul de des soferii, dar vad echipamentele doar o data pe an, cand vin in tara pentru ITP. „Intr-un an pot fi 10-20 de predari-primiri pentru un echipament, care se arhiveaza pe acest portal si daca la predarea numarul 18, de exemplu, apare o dauna, se poate descoperi unde a mai fost prezenta, respectiv in ce raport din ce perioada. In portal se incarca intai unitatile clientului, care semneaza un acord cu privire la folosirea datelor personale, si apoi poate folosi un program care se descarca pe telefon. Serviciul este disponibil printr-un abonament lunar la o suma modica. Avand in memorie datele vehiculelor, sistemul te poate anunta inclusiv cand trebuie facuta urmatoarea revizie. Sau, daca ai o problema, poti sa gasesti imediat cel mai apropiat punct de service din retea printr-o simpla cautare pe telefonul mobil“, a detaliat Adrian Gheorghe, director operatinoal TIP Trailers Romania.