Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un interviu realizat de reprezentanții asociației olandeze de transport și logistică din Olanda (TLN) cu managerul companiei Cyclone arată că în această țară piața este pregătită pentru trecerea la livrarea cu biciclete. Curierul ridică un colet din magazinul fizic aflat în centrul orașului, îl duce la un hub, un birou al companiei de curierat cu biciclete, din afara orașului, unde coletele sunt sortate, după care un curier cu biciclete le livrează clienților. Dacă pachetul este pentru alt oraș merge cu o mașină verde pe gaz, trecând prin centrul de sortare din Nieuwegein, iar curierul cu bicicletă face livrarea de la hubul din orașul de destinație până la clientul final.

Expansiunea firmei Cyclone s-a realizat prin fuziunea unor firme de curierat cu biciclete active în patru orașe – Leiden, Helmond, Naarden și Bussum – ce aparțin acum platformei Fietskoeriers.nl, care are mai mult de 750 de biciclete. În total Cyclone, unde este parte și Fietskoeriers.nl, are 21 de parteneri în 38 de orașe, și ținta sa este să ajungă să facă livrări cu bicicleta în cel puțin 100 de orașe până în 2025.

Managerul companiei declară că s-a muncit mult în ultimii ani pentru a se ajunge aici, dar că a crezut mereu în acest concept și acum este mândru de rezultate, cu atât mai mult cu cât circumstanțele au fost uneori potrivnice, deoarece nu a fost ușor să convingă clienții că oferă o alternativă bună la serviciile existente de livrări în orașe. „Și poate că atunci când am început piața chiar nu era pregătită. Dar, cu experiența câștigată între timp, suntem mult mai buni și putem profita de avantajul unei cereri în creștere pentru servicii sustenabile de livrare în orașe, la prețuri convenabile.“ Ascensiunea firmei nu a fost favorizată doar de creșterea comerțului electronic, ci și de cererea tot mai mare de transport de produse de mici dimensiuni, între diverse filiale ale aceleiași firme sau între farmacii.