Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ca parte a filozofiei sale DAF Transport Efficiency, DAF Trucks a îmbunătățit și mai mult ușurința constructorilor de caroserii a camioanelor rigide DAF de nouă generație. Producătorul olandez de camioane a extins programul său revoluționar Plug & Play, a crescut sarcina utilă cu până la 160 de kilograme și oferă noi opțiuni de model de găuri pentru șinele șasiului.

DAF a introdus programul Plug & Play pentru caroserii anul trecut, odată cu introducerea gamei sale complete de tractoare și camioane rigide cu tracțiune dublă pentru aplicații off-road și on-road. Acest program Plug & Play a fost conceput în strânsă cooperare cu 25 de constructori de caroserii de top din Europa, cu scopul de a optimiza procesele de specificare, comandă și construcție a caroseriilor pentru camioanele rigide.

Programul permite clientului, constructorului și dealerului să selecteze împreună opțiuni de construcție a caroseriei plug-and-play prestabilite și personalizate în sistemul de comandă al DAF.

Obiectivul de bază este de a face “îmbinarea” unei caroserii cu șasiul DAF cât mai simplă posibil. După montarea caroseriei pe șasiu (utilizând modulele de montare a caroseriei instalate în fabrică), conectorii sunt conectați și caroseria este imediat gata de utilizare.

Pentru a face acest lucru posibil, camioanele rigide DAF pot părăsi fabrica (la cerere) complet pregătite pentru asamblare rapidă și integrare de înaltă calitate, de la prima dată, a suprastructurii și a vehiculului.

Plug & Play pentru toți

DAF își extinde, de asemenea, programul unic DAF Plug & Play pentru a include o serie de pregătiri de fabrică universale pentru toți ceilalți constructori de caroserii în afara celor 25 care participă deja. Aceste opțiuni Plug & Play sunt disponibile pentru instalarea a cinci aplicații dedicate vehiculelor: cârlige de ridicare, macarale, basculante, malaxoare și încărcătoare basculante.

Cornelis van der Lee, director pentru camioane rigide și vocaționale la DAF Trucks: “Aceste suprastructuri reprezintă aproximativ 90% din piața caroseriilor. Clienții și distribuitorii pot lucra acum împreună cu aproape orice constructor de caroserii pentru a decide ce pregătiri universale ale șasiului ex-factory sunt necesare pentru o instalare ultra-rapidă a unei suprastructuri. DAF poate avea grijă nu numai de configurațiile șasiului, ci și de amplasarea corectă a conectorilor. Acest lucru permite comunicarea instantanee între suprastructură și panoul de informații pentru șofer de pe tabloul de bord și comutatoarele din cabină. Rezultatul constă în termene de execuție mult mai scurte în procesul de construcție a caroseriei, ceea ce, la rândul său, îmbunătățește gradul de pregătire operațională a autocamioanelor rigide DAF de nouă generație nou comandate. DAF este lider în ceea ce privește ușurința de a construi caroserii.”

Reducere semnificativă a greutății

O nouă îmbunătățire a greutății reduse, deja lider în industrie, a autocamioanelor rigide DAF este oferită de grinda de protecție anti-încastrare spate (RUP) nou proiectată, complet din aluminiu. În ciuda faptului că este cu 28 de kilograme mai ușoară, RUP este chiar mai robustă decât predecesorul său din oțel.

Cumpărătorii unui autocamion rigid DAF de nouă generație pot alege, de asemenea, să combine rigiditatea grinzilor longitudinale rigide ale șasiului DAF cu rigiditatea subcadrului suprastructurii. Astfel, nu mai sunt necesare consolidări suplimentare ale șasiului. Acest lucru duce la o reducere a greutății de până la 135 kg, ceea ce facilitează o capacitate de încărcare utilă de neegalat, fără a compromite durabilitatea și rigiditatea vehiculului.

Noul model de găuri

Șasiurile DAF vin în mod tradițional cu un model de găuri de 60 mm. Cu toate acestea, pentru a satisface cerințele specifice ale constructorilor, acum este disponibil și un model de găuri de 50 mm pe toată lungimea șasiului. În plus, poziționarea modelului în ansamblu poate fi ajustată pentru a satisface nevoile unui constructor de caroserii, chiar și atunci când găurile trebuie să ajungă până la capătul din spate al șasiului.

Fiecare DAF este prietenos cu constructorul de caroserii

Flexibilitatea face parte din ADN-ul fiecărui autocamion DAF. Poziția aproape tuturor componentelor șasiului, precum și a sistemului de post-tratare a motorului, poate fi adaptată la nevoile proprietarului camionului sau ale constructorului caroseriei. Acesta din urmă poate indica, de asemenea, care dintre modulele de fixare a caroseriei DAF disponibile (BAM) trebuie montate din fabrică și în ce locație precisă. O suprastructură poate fi apoi montată rapid și eficient pe șasiul complet plat, ceea ce reduce costurile și asigură intrarea rapidă în serviciu.

DAF oferă, de asemenea, numeroase opțiuni pentru controlul caroseriei și al echipamentelor din cabină – și viceversa – fie prin mijloace analogice, fie prin intermediul autobuzului CAN special pentru caroserii, care permite transmiterea semnalelor și a avertismentelor către cabină și afișarea lor clară pe ecranul digital mare. Sunt disponibile nu mai puțin de 51 de pictograme și 31 de blocuri de text (în culorile verde, galben și roșu), iar acestea pot fi însoțite de diverse sunete de atenție sau de avertizare.

De asemenea, este disponibilă o suită completă de comutatoare MUX programabile post-vânzare pentru controlul suprastructurii. Aceste comutatoare pot fi poziționate și grupate în funcție de preferințele șoferului. Acest lucru se adaugă la confortul de operare de neegalat al autocamioanelor DAF de nouă generație.

Priza de putere potrivită pentru fiecare aplicație

Caroseriile au adesea nevoie de o priză de putere. DAF oferă nu mai puțin de 68 de opțiuni diferite de prize de putere, variind de la prize de putere independente de ambreiaj, acționate de motor, poziționate la ora 11 și la ora 1, până la prize de putere dependente de ambreiaj pentru cutii de viteze. Toate aceste prize de forță sunt disponibile fie cu montare pe pompă, fie cu acționare prin flanșă. DAF oferă, de asemenea, opțiunea de operare simultană a până la trei prize de forță, independent una de cealaltă.

TCO redus, calitate superioară

Pentru a asigura cea mai mare fiabilitate și calitate posibile ale întregului vehicul (inclusiv structura caroseriei) și cea mai rapidă disponibilitate operațională posibilă, DAF Trucks se angajează să îmbunătățească în mod continuu ușurința de construcție a caroseriei autocamioanelor rigide DAF de nouă generație. Împreună cu capacitățile de sarcină utilă îmbunătățite, aceste îmbunătățiri înseamnă că costul total de proprietate (TCO) al fiecărei autocamioane rigide DAF de nouă generație este fără egal.