Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Special concepute pentru transportul de mărfuri de volum mare și ușoare

Pentru a adapta perfect DAF XD la sarcinile și cerințele individuale ale operatorilor, modelul XD cu motor PACCAR PX-7 de 6,7 litri este acum disponibil cu ampatamente de până la 6,9 m și cu o suită completă de cabine, inclusiv cabină de dormit și cabină înaltă de dormit. „Camionul internațional al anului 2023″ cu motorizare PX-7 este disponibil în varianta rigidă 4×2.

Datorită caracteristicilor sale de siguranță activă și pasivă de top din clasă, a vizibilității directe și indirecte de neegalat și a confortului excelent al șoferului, DAF XD este camionul de distribuție de ultimă generație de peste 19 tone. Acesta poate fi echipat cu motorul PACCAR MX-11, eficient din punct de vedere al consumului de combustibil (220 kW/300 CP până la 330 kW/450 CP) și – pentru aplicațiile de până la 19 tone – cu transmisia economică PACCAR PX-7 de 6,7 litri. Aceasta din urmă are o greutate cu încă 600 kg mai mică și oferă puteri de 167 kW/230 CP până la 227 kW/310 CP.

Poziția șoferului este mult mai confortabilă în cabinele DAF

Alături de cabina de zi spațioasă deja disponibilă, DAF a adăugat acum cabina de dormit și cabina înaltă de dormit la programul XD PX-7. Ambele cabine oferă și mai mult confort la volan și spațiu de locuit pentru șofer și fac posibile rutele de distribuție pe mai multe zile. Patul cu o lățime de 70 cm este prevăzut cu salteaua groasă ultra-confortabilă de la DAF XF.

Toate cabinele XD oferă o accesibilitate superioară și intervale de reglare remarcabile pentru scaun și volan, garantând cea mai bună poziție a șoferului din segment. Călătoria și manevrabilitatea beneficiază de o proiectare optimă a părții frontale a șasiului, a suspensiei cabinei și a suspensiei punții spate. La confortul șoferului se adaugă noile ampatamente extra-lungi, cu lungimi de până la 6,9 m, acestea sunt ideale în special pentru aplicațiile axate pe distribuția (condiționată sau nu) de mărfuri voluminoase, dar relativ ușoare, către supermarketuri și puncte de vânzare cu amănuntul.

Tribunalul Regional din München ar putea fi nevoit să redeschidă cel mai mare caz de despăgubiri împotriva unui cartel de camioane. Cumpărătorii a 70.000 de camioane care ar fi avut prețuri prea mari solicită daune de 500 de milioane de euro de la MAN, Daimler, Iveco și Volvo/Renault, dar nu au avut succes în primă instanță. Tribunalul Regional a respins acțiunea colectivă introdusă de furnizorul de servicii juridice Financialright Claims ca fiind parțial inadmisibilă și parțial neîntemeiată. În cadrul procedurii de apel de joi, 5 octombrie, Tribunalul Regional Superior a ajuns la o evaluare diferită.

Conform evaluării preliminare a Senatului, hotărârea pronunțată în primă instanță a trebuit să fie anulată, iar procedura a fost retrimisă la Tribunalul Regional, a declarat judecătorul președinte Andreas Müller. Multe întrebări erau încă deschise, iar cazul nu era încă pregătit pentru o decizie. Inițial, nu a fost posibil să se prevadă când va lua OLG decizia finală.

Atribuirea creanțelor pentru daune către furnizorul de servicii de colectare și servicii juridice Financialright Claims a fost în orice caz legală, conform evaluării preliminare a Senatului. Gruparea creanțelor a fost permisă. Financialright Claims acționează în calitate de reclamant unic și primește un comision de 33 % în caz de succes.

De asemenea, nedeterminarea cererii asumată de Curtea Regională nu a existat sau nu a mai existat în urma unor corecții, a precizat președintele Senatului. Potrivit evaluării preliminare a Senatului, cererile respinse ca inadmisibile de către Curtea Regională au fost suficient de determinate. Avocatul reclamantului, Alex Petrașincu, și-a exprimat satisfacția. Evaluarea OLG a fost în conformitate cu jurisprudența Curții Federale Supreme de Justiție. Comisia Europeană amendase DAF, Daimler, Iveco, Scania și Volvo/Renault cu aproape patru miliarde de euro pentru încălcări ale cartelului. Grupurile de camioane făcuseră schimb de prețuri de vânzare din 1997 până în 2011. MAN rămăsese nepedepsit, în calitate de martor cheie.