Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Sistemele Active Brake Assist și Sideguard Assist vor fi obligatorii pentru autobuze și autocare începând cu 1 iulie 2024, în contextul intrării în vigoare a regulamentului de siguranță GSR.

Daimler Buses oferă deja ambele sisteme de mai mulți ani, Active Brake Assist ajungând deja la generația a șasea, iar Sideguard Assist la a doua. O demonstrație practică a eficienței celor două sisteme a fost făcută cu prilejul evenimentului Driving Experience 2024, organizat pe Circuitul de testare Jarama Race din Madrid.

Poate din exterior nu se percepe la fel de bine eficiența sistemului ABA 6 ori intensitatea frânării de urgență, însă la bordul autocarului percepția este cu totul alta. Atenție! Șoferul nu frânează deloc. 

Evenimentul Daimler Buses Driving Experience 2024, organizat pe Circuitul de testare Jarama Race, din Madrid, a oferit posibilitatea testarii celor mai noi sisteme de asistenta activa care echipeaza autobuzele si autocarele Mercedes-Benz si Setra. O parte dintre acestea vor deveni obligatorii pentru toate vehiculele livrate după 1 iulie 2024, în contextul intrării în vigoare a regulamentului privind regulile globale de siguranță GSR. Dar Daimler Buses este, ca de obicei, cu un pas inainte și propune clienților săi și alte sisteme tehnologice performante, menite să contribuie la creșterea siguranței și a confortului șoferului și pasagerilor. 

Iata la lucru sistemul de monitorizare 360 (disponibil ca echipare opțională), care permita manevrarea vehiculelor in deplina siguranta in cele mai dificile conditii. de menționat că autocarele folosite pentru demonstrație au fost dotate și cu Mirror Cam – camere video în locul oglinzilor retrovizoare convenționale.

Ideea principala a exercitiului efectuat: Stay in the cones!”