Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Descartes Systems Group, liderul mondial în unirea afacerilor de logistică, a publicat un raport privind criza actuală a transportului maritim global și o analiză pentru profesioniștii din domeniul logisticii și al lanțului de aprovizionare.

Conform raportului în iulie 2022 s-a înregistrat o creștere în volumul de importuri de containere oceanice din SUA față de iulie 2021. Volumele de luna trecută au crescut față de cele din iunie 2022 și rămân peste nivelul care a provocat congestii și întârzieri în porturi din ultimele 17 luni. Economia, inflația și costurile ridicate ale combustibilului, încă nu au reușit să încetinească volumele de import, iar creșterea timpilor de așteptare pentru navele care sosesc în porturile de pe Coasta de Est și de pe Coasta Golfului continuă să fie o provocare în gestionarea lanțului de aprovizionare.

Importurile de containere în SUA au înregistrat o creștere lunară, deoarece volumul TEU s-a majorat cu 3% față de iulie 2021, ajungând la 2.530.906, și cu 15% față de iulie 2019, înainte de pandemie. În iulie, volumul importurilor de containere a inversat declinul din iunie și a crescut cu 2% față de iulie 2021.

„Cifrele record din iulie arată că economia americană, inflația și costurile ridicate ale combustibilului nu au avut efectul negativ anticipat asupra volumului de importuri de containere”,

a declarat Chris Jones, EVP Industry & Services Descartes.

„Creșterea acestui volum și deplasarea dinspre porturile de pe Coasta de Vest măresc întârzierile în principalele porturi de pe Coasta de Est și de pe Coasta Golfului, precum și numărul de nave care așteaptă pe apă, ceea ce va face ca performanța globală a lanțului de aprovizionare să fie mai imprevizibilă.”

a completat Chris Jones.

Sursa: Descartes