Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Delivery accelerează dezvoltarea la nivel național și este operațional, începând de luna aceasta și în municipiile Iași și Brașov. În mai puțin de șase luni de la lansare, platforma online de personal shopping cu livrare rapidă lansată de FAN Courier acoperă deja jumătate din cele mai importante zece aglomerări urbane din România.

Din 11 aprilie, serviciile FAN Delivery sunt disponibile în orașul Iași și localitățile învecinate –  Miroslava, Valea Lupului, Valea Adâncă și Balciu. Locuitorii acestor zone au posibilitatea să comande prin intermediul platformei de personal shopping produse de la Auchan, English Home și Noriel, ce le vor fi livrate la domiciliu în cel mai scurt timp. De asemenea, din 29 aprilie, FAN Delivery este prezentă și în orașul Brașov, precum și în Săcele, Sânpetru, Stupini și Ghimbav. Vendorii disponibili în aplicație în această zonă sunt Auchan, English Home, Noriel și Eagricultor – Piața Tractorul.

FAN Delivery le oferă clienților din cele două orașe și din zonele limitrofe acestora posibilitatea de a achiziționa o gamă variată de produse, cu o livrare în maximum 90 de minute de la plasarea comenzii și cu o taxă de transport de 1 leu în prima lună de după lansare.

Compania continuă și consolidează la Brașov și la Iași parteneriatul strategic încheiat cu rețeaua de hipermarketuri Auchan.

Lansată în noiembrie, platforma online www.fandelivery.ro acoperă acum cererile clienților din cinci mari orașe din România – București, Cluj, Timișoara, Brașov și Iași.

Pe măsură ce se extinde la nivel național, platforma devine tot mai atractivă pentru vendori, companii medii și mari. Recent, Mobexpert, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri de mobilier și produse home&deco din România, s-a înscris în platforma lansată de FAN Courier.

FAN Delivery își menține strategia de dezvoltare accelerată în 2022, pe care am anunțat-o încă de la lansare și iată că în doar patru luni serviciile noastre au ajuns deja în cinci orașe mari din România. Am atins așadar jumătate din obiectivul de acoperire națională, prezența în 10 orașe asumată pentru anul în curs. Ne bucurăm că există un interes foarte mare pentru astfel de servicii de personal shopping cu livrare rapidă. Produsele acoperă o gamă largă, de la articole de supermarket, până la legume și fructe din piața agro-alimentară, produse de home&deco sau jucării. Suntem acolo unde este nevoie de noi, în orașele mari și aglomerate, și ajutăm oamenii foarte ocupați să-și optimizeze timpul.”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.

Persoanele care doresc să devină livratori o pot face rapid, accesând platforma www.fandelivery.ro, meniul “Înrolare livrator”. De asemenea, pentru a deveni vendor în aplicație, o companie trebuie să acceseze secțiunea ”Înrolare vendor”, pe aceeași platformă.

Platforma de personal shopping își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane de lei și o medie zilnică de 700 de comenzi.

FAN Delivery, platformă online de personal shopping cu livrare rapidă, lansată anul trecut de liderul pieței locale de curierat, FAN Courier, accelerează extinderea la nivel național și este operațională, începând de luna aceasta în municipiul Timișoara, al treilea mare oraș, după București și Cluj-Napoca. Prin intermediul aplicației FAN Delivery, clienții pot achiziționa o gamă variată de produse, care vor fi livrate într-un interval de maximum 90 de minute, cu o taxă de transport de 1 leu în prima lună de la lansare.

Locuitorii orașului Timișoara dar și cei din localitățile limitrofe- Giarmata-Vii, Dumbrăvița, Ghiroda, Chișoda, Giroc, Moșnița Nouă și Moșnița Veche – au la dispoziție serviciile FAN Delivery, platformă de personal shopping prin intermediul căreia își pot achiziționa produse dintre cele mai diverse, cu livrare la domiciliu în cel mai scurt timp.

Compania continuă și la Timișoara parteneriatul strategic cu lanțul de magazine Auchan, încheiat la lansare și valabil în toate orașele în care platforma se extinde. Astfel, clienții FAN Delivery pot comanda produse din orice hipermarket Auchan din Timișoara, iar acestea le vor fi livrate acasă.

De asemenea, între vendorii disponibili pe platformă se numără distribuitorul de parfumuri și produse cosmetice My Geisha și magazinul de articole pentru casă English Home.

Produsele comandate în oricare dintre magazinele înrolate pe platformă vor fi livrate în 90 de minute, iar taxa de livrare va fi de 1 leu, în perioada aprilie-mai.

„Conform strategiei de dezvoltare, anul acesta punem în aplicare un plan accelerat de expansiune, astfel încât, în decembrie 2022, să fim prezenți în 10 orașe reprezentative ale țării. Rezultatele obținute în București ne-au motivat să ne extindem rapid, astfel că lansarea în Timișoara vine la doar câteva săptămâni după Cluj-Napoca. Piața indică o nevoie încă nesatisfăcută de astfel de platforme cu livrare rapidă în orașele României, de aceea vrem să ajungem la cât mai mulți clienți, în cât mai multe zone din țară. FAN Delivery este exact serviciul de care au nevoie oamenii ocupați, care au foarte puțin timp liber, pe care ar prefera să-l petreacă cu familia și nu la cumpărături. Noi îi ajutăm să-și optimizeze timpul, oferind clienților noștri posibilitatea de a achiziționa, prin intermediul aplicației, o gamă largă de produse, de la hipermarket, cosmetice și electronice, flori, cărți sau cadouri. Menținem și la Timișoara parteneriatul cu lanțul Auchan, astfel încât clienții noștri să-și poată achiziționa produsele preferate din magazinele pe care retailerul le are în oraș”, a declarat Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.

Pentru a deveni vendor în aplicație, o companie trebuie să acceseze secțiunea ”Înrolare vendor”, pe aceeași platformă.

Lansată în București, la finalul anului trecut, aplicația mobilă FAN Delivery și  platforma online www.fandelivery.ro a performat atât în ceea ce privește oferta de produse înscrisă prin intermediul vendorilor, dar și în privința cererii de la consumatorii finali. După  primele două luni de la lansarea în București, în aplicația FAN Delivery erau înrolați 28 de vendori, urmând ca încă cel puțin 20 să intre pe platformă în curând.

Platforma de personal shopping își propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depășească 10 milioane de lei și o medie zilnică de 700 de comenzi.