Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Astăzi, platforma de e-commerce Dacia a marcat livrarea mașini cu numărul 10.000, comandate în acest an. Clientul a intrat în posesia unui Nou Duster Extreme, echipat cu funcții premium, precum aer condiționat automat, bare de pavilion modulare, cameră video pentru parcare și un sistem multimedia cu ecran de 10”.

Clientul D.C., un tânăr antreprenor din domeniul IT&Tech și posesor al unui model Duster din generația anterioară, a ales să comande noua sa mașină prin platforma de e-commerce Dacia. Acesta a optat pentru finanțare de tip leasing oferită de Mobilize Financial Services, beneficiind de multiple avantaje incluse în pachetul FlexBox, așa cum asistență rutieră, revizii la reparatorii autorizați și garanție extinsă.

Alegerea noului model Duster este justificată astfel de către client: „Mi-am dorit o mașină spațioasă, pentru deplasările zilnice, dar cu care să pot merge în weekend-uri pe teren accidentat, în zone montane, unde îmi place să evadez uneori, fără să-mi fac griji legate de calitatea drumurilor. Noul design a fost un mare plus, mașina arată foarte bine, sportiv și modern, iar interiorul e și el din altă ligă.”

Lansată în 2018, platforma de vânzări online a mărcii Dacia (https://vanzari.dacia.ro) oferă un mod practic și rapid de rezervare și achiziție a vehiculelor, permițând clienților să acceseze stocuri reale și actualizate pentru toate modelele din gamă. Utilizatorii pot rezerva o mașină plătind o taxă de 500 de euro, urmând ca diferența de preț să fie achitată la livrare, sau pot opta pentru plata integrală online. În 2024, numărul plăților integrale online a crescut de cinci ori față de 2023, modelul Logan fiind cel mai comandat.

Platforma de e-commerce Dacia este un element central al strategiei de digitalizare a mărcii, axată pe îmbunătățirea și simplificarea relației cu clienții. În 2024, aceasta a fost extinsă pentru a permite configurarea și lansarea în fabricație online a anumitor modele, precum și accesarea 100% online a finanțării prin Mobilize Financial Services. În ultimii ani, Dacia a dezvoltat aplicații, precum MyDacia, care oferă diverse servicii, și Dacia AR, ce utilizează realitatea augmentată pentru a permite utilizatorilor să vadă modelele Dacia la scară naturală și chiar să intre, virtual, în vehicul. Mai multe informații sunt disponibile pe platforma oficială, E-Commerce Dacia pe https://vanzari.dacia.ro.