Noul ulei de motor pentru vehicule grele, Texaco Delo 600 ADF (Delo 600 ADF 15W-40 şi Delo 600 ADF 10W-30), cu tehnologie brevetată OMNIMAX™, a ajuns şi pe piaţa din România, iar flotele de vehicule grele vor putea beneficia acum de avantajele utilizării acestuia. Noul Delo 600 ADF are capacitatea de a reduce drastic depunerile de funingine din filtrele DPF, oferind o protecție remarcabilă atât pentru motor, cât și pentru sistemul de emisii.Această nouă linie de produse și tehnologia de aditivare contribuie la reducerea drastică a ratei de înfundare a DPF, ducând la prelungirea duratei de viață a DPF, cicluri de regenerare mai puțin frecvente și la o economie de combustibil îmbunătățită cu 3% pe întreaga durată de viață a DPF. „Texaco Delo 600 ADF reduce semnificativ rata de înfundare a DPF, pentru a prelungi durata de viață a DPF de până la 2,5 ori. Acest fapt atrage o economie de combustibil de 3%, oferind avantaje semnificative clienților”, a declarat Rommel Atienza, director comercial Chevron.
Pe lângă protecția DPF, Texaco Delo 600 ADF îndeplinește sau chiar depășește specificațiile ACEA E6, E9 și OEM și a demonstrat o stabilitate remarcabilă la oxidare în industrie, oferind posibilitatea de a prelungi intervalul de schimb al uleiului de motor. Texaco Delo 600 ADF oferă, de asemenea, protecție împotriva uzurii trenului de supape și performanțe privind depunerile de pe pistoane.
Texaco Delo 600 ADF cu OMNIMAX™, o tehnologie brevetată Chevron, este primul ulei de motor pentru vehicule grele cu capacitatea de a reduce drastic depunerile de funingine din filtrele DPF, ajutând la furnizarea unei protecțiii remarcabile atât pentru motor, cât și pentru sistemul de emisii.
Potrivit transportului pe şosea, dar și off-road, Texaco Delo 600 ADF are în compoziţie doar 0,4 % cenușă sulfatată, mult mai puțin decât limita API și ACEA (1 %).
DPF colectează până la 98% din emisiile de particule sub formă de funingine și cenușă, majoritatea acestora fiind arse în timpul ciclurilor tipice de regenerare a DPF. Cenușa este un material incombustibil derivat din aditivi lubrifianți metalici, ceea ce înseamnă că, în timp, DPF se înfundă și proprietarii de echipamente și parcuri auto sunt obligați să scoată unitățile din funcțiune pentru a restabili funcția DPF, suportând costuri de întreținere și scăderea productivității.
Într-un sondaj realizat anul trecut în Regatul Unit la iniţiativa Texaco Lubricants, 67% dintre respondenți au raportat probleme legate de sistemele de control al emisiilor, iar multe dintre acestea făceau referire în mod specific la DPF. De fapt, aproape jumătate din respondenți au indicat că au trebuit să forțeze o regenerare manuală a DPF pentru a restabili funcționarea acestuia, o activitate de întreținere neplanificată ce ține camionul în afara drumului și care necesită ardere de combustibil. Blocajele DPF care au necesitat curățare sau înlocuire au fost cele mai frecvent raportate probleme. „Întrucât sistemele DPF sunt utilizate acum nu doar la autovehicule, ci și în construcții, minerit, cariere, producția de energie electrică, agricultură și silvicultură, putem presupune că probleme similare celor întâlnite în sectorul camioanelor și transporturilor vor începe să fie raportate peste tot“, arată reprezentanţii Chevron.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit