Altexpress și Logystec, conduse de Maher Tarazi și Alexandra Turcu, au anunțat un parteneriat care simbolizează unificarea a două puteri în domeniile logistică și eFulfillment, marcând începutul unei călătorii inovatoare.
Prin integrarea Logystec, Altexpress urmărește să schimbe peisajul eFulfillment-ului în România și în afara granițelor. Prin noua fuziune strategică, compania Altexpress a depășit în primul an o cifră de afaceri estimată la peste 3 milioane de euro și își propune să ajungă la 5 milioane de euro până în 2026.
Prin această aliniere strategică, Altexpress și Logystec își propun să îmbunătățească serviciile de logistică pentru comerțul electronic B2B și B2B2C, valorificând expertiza complementară, baza extinsă de clienți și facilitățile strategice de 2.500 mp situate în București și Oradea. Acest parteneriat se angajează să promoveze progrese tehnologice și operaționale, oferind clienților prețuri competitive și soluții integrate și de încredere.
Alexandra Turcu va prelua rolul de Chief Commercial Officer și partener al Altexpress
Altexpress, un furnizor apreciat de servicii de curierat și eFulfillment, anunță o dezvoltare semnificativă în structura sa corporativă, prin alăturarea Alexandrei Turcu de la Logystec în calitate de Chief Commercial Officer și Partener. Această mișcare coincide cu integrarea Logystec, lider în soluțiile automatizate de eFulfillment, în familia Altexpress, începând cu martie 2024.
Alexandra Turcu va prelua rolul de Chief Commercial Officer și partener al Altexpress, în timp ce Maher Tarazi își va continua funcția de CEO și fondator, astfel compania este pregătită pentru creștere și transformare.
Entitatea rezultată va servi peste 33.000 de consumatori și mai mult de 3.000 de clienți business, cu o cifră de afaceri estimată de peste 3 milioane de euro în primul an, după o investiție de 100.000 de euro în tehnologie, marketing și logistică. Obiectivul principal al acestei fuziuni strategice este să atingă o cifră de afaceri de 5 milioane de euro până la finalul lui 2026.
„Pentru Altexpress, accentul cade pe reducerea ineficiențelor și îmbunătățirea excelenței operaționale, iar unirea forțelor cu Logystec amplifică abilitatea noastră de a inova și de a conduce în sectorul logistic. Eforturile noastre combinate vor simplifica și mai mult procesele de expediere, asigurând servicii impecabile.”,
a menționat Maher Tarazi.
„Fuziunea cu Altexpress reprezintă un reper în călătoria noastră către excelență în logistică. Sinergia noastră va amplifica inovația, eficiența și abordarea centrată pe client, aspecte care vor stabili noi standarde în industrie. Împreună, pornim pe un drum de creștere și transformare, susținute de o viziune comună: logistica simplificată.”,
a precizat Alexandra Turcu.
De la înființarea sa în iulie 2015 de către Maher Tarazi, Altexpress a cunoscut o dezvoltare rapidă pe piața din România și în Europa de Est, fiind recunoscută pentru abordarea unică și angajamentul față de satisfacția clienților. Cu realizări, așa cum nominalizarea ca unul dintre cele mai bune 3 site-uri de curierat din România, Altexpress și-a demonstrat capacitatea de a îmbunătăți experiența utilizatorilor de servicii de logistică și eFulfillment de-a lungul timpului.
Începând din 2015, sub conducerea vizionară a Alexandrei Turcu, Logystec a fost un pionier pe piața românească de eFulfillment, introducând unul dintre primele depozite automatizate, dotate cu un Sistem de Gestiune a Depozitelor (WMS), și fiind recunoscută prin primirea mai multor premii.
Creșterea eCommerce în Europa a forțat investițiile logistice din partea jucătorilor din domeniu, care au investit nici mai mult, nici mai puțin decât 38,64 de miliarde de euro. Totul s-a întâmplat anul trecut, pe fondul pandemiei COVID-19. 2020 a marcat și un record în acest sens, ceea ce nu se mai întâmplase din 2013.
Restricțiile impuse de răspândirea coronavirusului în întreaga Europă au dus la o creștere a cumpărăturilor online, ceea ce a generat nevoia de spații logistice. Astfel, anul trecut s-au cheltuit 38,64 miliarde de euro pentru investiții în logistică dedicată eCommerce, potrivit cercetării de piață realizate de Comprar Acciones, companie specializată în investiții. Rata de închiriere crescut cu 69% anul trecut, acoperind acorduri ce însumează suprafețe de peste 1 milion de metri pătrați. Printre cei care au semnat contracte de leasing în 2020 s-au numărat Amazon, DHL, SF Express și XPO Logistics.
Totodată, rata de neocupare pentru depozite și spații logistice la nivel european a scăzut anul trecut la 5%, ceea ce reprezintă un record pentru piață. Jucători mari, precum Alibaba sau Amazon, dar și furnizori importanți 3PL s-au numărat printre companiile care au închiriat astfel de spații și au crescut cererea de centre de fulfillment și depozite dedicate.
02.10.2020
Ultimul număr: Septembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit