Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DPD România derulează un program în sprijinul magazinelor online care doresc să se extindă cross-border și oferă condiții speciale de livrare către Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria, cu timpi de tranzit de 48 de ore. Oferta va fi valabilă începând cu data de 1 iunie 2022 și se va extinde în perioada următoare și către alte piețe regionale.

Știm cât este de important pentru un business să primească sprijin atunci când are cea mai mare nevoie și suntem foarte atenți la tendințele și nevoile de pe piață. Cercetările realizate de experții DPD ne-au arătat că există oportunități de business insuficient exploatate pe câteva piețe aflate în vecinătatea României. Așa că ne-am gândit că ar fi foarte util dacă am oferi condiții speciale de livrare celor care doresc să își extindă business-urile în regiune”, a declarat Elena Andrei, CCO DPD România.

Tarifele din oferta DPD România acoperă piețele regionale din Bulgaria, Grecia, Polonia, Slovacia și Ungaria. Mai precis, livrarea unui colet de 1 kg în Polonia costă doar 17 lei, respectiv 28 de lei în Slovacia și 19,82 lei în Bulgaria și Ungaria. Pentru livrarea coletelor de cel mult 3 kg, tariful este de 20 de lei pentru Polonia, 32 de lei în Slovacia, 28,5 de lei în Grecia, respectiv 21,05 de lei în Bulgaria și Ungaria. La aceste tarife se adaugă TVA.

DPD România este lider regional în livrările internaționale, ceea ce implică o responsabilitate foarte mare față de toți clienții pe care îi avem și ne determină să investim constant pentru a ne îmbunătăți serviciile și a propune mereu cele mai avantajoase oferte”, a mai declarat Elena Andrei, care mai spune că studiile realizate de DPD la nivelul fiecărei piețe europene oferă informații foarte valoroase pentru cei care doresc să își extindă business-ul în străinătate.

Astfel, cele mai căutate produse de către e-Shopperii din Polonia sunt Încălțămintea, produsele Beauty & Health Care, respectiv cele din categoria Fashion. Aceleași categorii de produse se află și în topul preferințelor din Slovacia, unde  diferă ordinea preferințelor: Fashion, Beauty & Health Care și Încălțăminte.

O altă informație interesantă: rata de retur în Ungaria pentru cumpărăturile online este de 8% , 11% în Slovacia și 13% în Polonia. Spre comparație, e-Shopperii românii returnează 19%, media europeană fiind de 12%. În același timp, slovacii folosesc smartphone-ul pentru a face cumpărături electronice mai mult decât polonezii sau decât ungurii, dar utilizarea smartphone-ului în aceste piețe este mai răspândită decât media europeană.